Ja, det ville absolut ikke genere mig. Dog ikke hvis de sidder på halse, ansigtet og hænderne. Der er for meget forkert signalværdi i den type. Men ud over de undtagelser, vil det ikke være det der var det afgørende, men personens kvalifikationer og fremtoning. Skulle der dukke en "rockertype" op, som gerne ville arbejde hos mig, og han/hun ellers har de personlige og faglige kompetencer jeg forventer, ville det ikke være noget problem. Det kan så godt være at den medarbejders primære kundesegment vil blive håndværksvirksomheder, transportfirmaer osv. hvis fremtoningen kan virke "skræmmende" på "almindelige" virksomheder.
Sandsynligvis ikke, men det er svært at sige da det også afhænger af stillingen og kundesegmenetet, og om den pågældende ansøger ville have et problem med at dække dem til hos kunderne, hvis det skulle være det jeg forventede. Jeg er også selv tatoveret, og skjuler det ikke overfor mine eksisterende kunder. Og de har da endnu ikke valgt mig fra af den årsag :o) Men jeg dækker dem for det meste ved første møde. |
mick:Lyder som nogle fede tattoos du har.
Hej Mick :-)
Du kan se den stor her:
Den er ikke helt færdig desærre :-( Skal laves færdig her i næste mdr Blomsterne bliver røde :-) og halvdelen af fisken mangler farve