Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 2 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det synes jeg ikke man kan svare på uden at se tatooveringerne, kende personen og typen af job.

Felix og Lisbeth fra tv f.eks. er jo begge tatooveret meget synligt og (synes jeg) begge meget sympatiske og søde mennesker. Dem ville jeg ikke ha et problem med at ansætte i min virksomhed.

Dermed sagt at jeg ikke tror det er alle, der kan bære det. De evner at fjerne fokus fra deres tatooveringer med deres personlighed. Det er det ikke alle der kan.

Så min efter min mening, kan der ikke svares så entydigt på det spørgsmål. Det må være en vudering fra gang til gang.

-Carsten

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:44

Kommer helt udelukkende an på hvilke tatoveringer der er tale om, og hvorhenne de er placeret samt hvilken stilling der er tale om.

Som udgangpunkt har jeg ikke noget problem med det, men hvis en ansøger tropper op med døds-tattoveringer på halsen vil jeg nok springer over.

Men det gælder kropsudsmykning generelt. En enkelt piercing er nødvendigvis ikke noget problem, men en kæde fra det ene øre til det andet ned gennem munden, op i næsen, ud gennem kinden og op til en julestjerne på toppen vil nok ikke bringe meget glæde.

Jeg så en gang sidste år på Nørrebros Runddel en ung mand der havde fået lavet kunstige horn i panden. Det var første gang jeg decideret stoppet og gloede - helt målløs - efter én. Hvis han synes det er super fedt, så fred med det. Men f*** det var specielt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:47

Hej Jakob.

Ja det er jo så det sidste nye med at få lagt plader og kugler ind under huden og de så former et mønster eller horn i panden som du så :-)

Der er også kommet nyt hvor folk bliver skåret op med skalpel istedet for en alm. tattovering, hvorfor ved jeg ikke, men vildt ser det ud...

Jeg kan da også godt se motivet er afgørende, men så længe de kan dækkes til med en langærmet trøje så er der vil ikke noget ivejen for det..

Der er jo flere forretningsfolk der har hele kroppen dækket under skjorten og slipset :-)

mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Det kommer helt an på hvilken type tattovering og dens placering på kroppen. Min personlige grænse er cirka hvis jeg ser en sælger sælger med hals/hoved tattoveringer eller bandeaffiliationer som er synlige. :)

Spøg til side... en veludtænkt tattovering er ikke kun udsmykning men nærmere er det en del af ens personlige udvikling og signifikerer forskellige trin i livet eller prøvelser man har gennemgået.... bestemt ikke en negativ ting.

Det sagt så vil folk ALTID dømme så længe EGOet består.. God weekend til jer alle sammen

MVH
Henrik Sejrbo 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

Hej Mikkel

Nu stiller du et meget bredt spørgsmål op.

Og her tænker jeg meget på hvad det er for en virksomheds profil man selv ønsker, hvad udtryk man vil give.

For det er da blevet mere almindeligt med tatovereringer, og det er også blevet meget mere acceptabelt med forskellige piercinger, samt indoperedere dimser, samt andre kosmetiske operationer, som at få splittet tungen. Blive brændmærket og hvad man eller kan sige omkring vedvarende kosmetiske ting.

Personligt, så ser jeg ikke noget problem, og her tager jeg så udgangspunkt i mit eget firma. Er jo et lidt alternativt og direkte firma, hvor ingen andre end mig har noget at skulle have sagt. Og det har jo kostet kunder, og det er jeg sådan set ligeglad med, for de ville så sikkert bare være løbet i utide.

Men jeg ser ingen problem i det, så længe at de overholder arbejdsreglerne, her sikkerhed og andet. For gider ikke at skulle have en sag på nakken over det. Lige som at store smarte ringe er bandlyst i produktionen.

Nu er jeg selv ikke særlig køn, og om jeg eller en der er gjoret kønnere ved at have et personligt udtryk, kan jeg ikke se den store forskel i.

Men er det hos fx Mærsk eller andre virksomheder, hvor man handler med hele verden, eller er fængselsbetjent, hvor ens tatoo kan være med til at skabe genkendelse, så ser jeg desværre også et problem. Vi er jo ikke vikinger mere, men et mere fedterende samfud, der vil gøre utrolig meget for at virke neutrale og falde ind med væggen. Og det kan mange andre lande så godt lide.

Så for mig personligt, kan jeg holde ud at se på det, så er det i orden. Og skal siges at jeg ikke er sart, har været ude og kikke på ulykker, da jeg skulle lærer at sminke sår.

/Kenneth

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:09

Mark Jensen:

Jeg har personligt intet imod tattoveringer.

Men jeg ved at du ikke kan være ansat på en Q8 tank hvis du har synlige tattoveringer, eller piercinger i fjæset Smile

En piercing er meget mere frastødende end en tatto..:-) Det er min ærlige menning..:-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:28

Hej Mikkel

Jeg ser heller ingen problem i at ansætte en med tattoo. Men det kommer selvfølgelig også end på hvad det er for et job. Hvis jeg havde en fysisk butik ville jeg gern ansætte en med tattoos og det ville heller ikke gøre mig noget hvis dem på armene kunne ses. men jeg sætter nok grænsen ved hals og ansigt.

Og som andre tidliger har nævnt, så er tiden en anden i dag (heldigvis for det ) og i dag ser man også flere og flere piger og kvinder der får tattoos, super fedt. Så det er klart blevet noget der er ´normalt´ i gade billedet.

Så mit svar må klart være ja, jeg ville ansætte en med tattoos, Og var der to lige gode personer til en job samtale, en med tattoo og en uden, ville jeg nok ta den med tattoo, for syntes også at det siger meget om den person (ud fra en tattoo kan man jo tit se hvad for en person det er )

Min holdning bunder nok i at jeg er 24 og selv går med laner om at få lavet 5-7 stk.

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:34

Super fedt med jere meninger og holdninger om emnet :-) det har jo været tabu 

Jeg synes iøvrigt sådan et Sleeve på kvinder er super flot og frækt, så er det en skønheds eller frisørforretning ville jeg bare synes det var et plus :-)

Min erfaring har også været folk er blevet mere nysgerrig og gerne vil se hvad der gemmer sig under ærmet og så er der en samtale igang :-)

Og jo en tatovering siger meget om personen bag.. Der er jo forskel om man får et rosenbundt eller dødningehoveder med blod og knive :-)

Nu er jeg personlige kun i det japanske tema og holder nok kun den stil, så ikke nogen vilde motiver der virkelig kan støde folk, måske dem der ikke kan li tatoveringer

Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:35

Jeg bedømmer ikke mine medarbejdere på udseende, men kvalifikationer.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:39

Lyder som nogle fede tattoos du har.

Jeg går selv med nogle tænker om nogle meget personlig tattoos også. Jeg går meget op i musik og regner lidt med at fylde en hel arm med motive af musikker, Tekster og noder over de sange jeg bedst kan li.

Men det med åbenhed omkrig tattoos tror jeg også kommer end på hvad for en by man er i, tror at folk i de større byer er lidt mere åben og frisindet hvad det endgår.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 2 ud af 8 (75 indlæg)