Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - at linke til hinanden....

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Line:

Erik og KTJ-media.dk> Mange tak for Jeres inputs. Det vil jeg bestemt have i overvejelserne fremover Smile

God weekend til Jer også.

tak i lige måde ;)

Kom lige i tanke om at, har du overvejet i stedet for at putte linkene i bunden, så putte dem ind i artiklen? grunden er at det giver en langt bedre linkbuilding både for dig og for den du linker til.

Google læser jo teksten som os andre, oppefra og ned :) og der de så at der pludselig kommer et link inde i teksten til en side som omhandler emnet, så vil du få et lille plus for det.

du får selvfølgelig også et plus ved at have det til sidst, men værdien af linket er lidt højere når det står i teksten.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 20:27

KTJ-Media.dk> Endnu engang tak for dit input Smile Det vil jeg bestemt prøve at have i baghovedet. Mit "problem" er, at jeg har været på webjournalistik kursus, og dét man lærer dér, harmonerer ikke altid lige godt med SEO-måden at skrive på, men jeg arbejder på sagen og prøver at have fokus på det - og det er jo en kunst i sig selv at få det hele til at gå op i en højere enhed Wink 

Men tak fordi du lige mindede mig om det. Det gør jo kun, at jeg forhåbentlig tænker endnu mere over det, næste gang jeg skriver en artikel Smile

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:42

Hej Line

Skriver du kun tekster til dig selv?

Jeg er nemlig pt. igang med at opstarte nogle hunderelaterede sider (de er endnu ikke færdige, så jeg vil ikke linke til dem.). I den forbindelse kunne jeg forstille mig at du kunne være gæsteforfatter. Enten kunne jeg betale dig for artiklerne, eller også kunne du få links til din side, som betaling. Jeg ved ikke om det kunne være en mulighed?

Derudover, hvis du vil forbedre din SEO, så kan du skrive artikler i min artikeldatabase, og disse artikler kan så linke til din egen siden, og dermed skabe linkjuice :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:48

Line:

KTJ-Media.dk> Endnu engang tak for dit input Smile Det vil jeg bestemt prøve at have i baghovedet. Mit "problem" er, at jeg har været på webjournalistik kursus, og dét man lærer dér, harmonerer ikke altid lige godt med SEO-måden at skrive på, men jeg arbejder på sagen og prøver at have fokus på det - og det er jo en kunst i sig selv at få det hele til at gå op i en højere enhed Wink 

Men tak fordi du lige mindede mig om det. Det gør jo kun, at jeg forhåbentlig tænker endnu mere over det, næste gang jeg skriver en artikel Smile

Nu så jeg fx en artikkel om en hundekendel eller sådan noget, og der har du lavet et link på hundekendelens navn nede i bunden. men du har i selve teksten nævnt navnet, og i den forbindelse kunne du jo lave det til et link. Det er jo nemt nok. :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:02

Line:

Mit "problem" er, at jeg har været på webjournalistik kursus, og dét man lærer dér, harmonerer ikke altid lige godt med SEO-måden at skrive på,

Hvis et webjournalistisk kursus indebærer at være lige så dårlig til at linke til andre sider som den danske journaliststand i almindelighed, gør du klogt i at glemme det meste fra det kursus igen Wink

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:05

Erik Pilgaard Hejlskov:

Skriver du kun tekster til dig selv?

Jeg er nemlig pt. igang med at opstarte nogle hunderelaterede sider (de er endnu ikke færdige, så jeg vil ikke linke til dem.). I den forbindelse kunne jeg forstille mig at du kunne være gæsteforfatter. Enten kunne jeg betale dig for artiklerne, eller også kunne du få links til din side, som betaling. Jeg ved ikke om det kunne være en mulighed?

Hej Erik,

Det kunne da måske godt være en mulighed Smile Jeg vil dog ikke love noget uden at have fået lidt mere info, men du må til gengæld meget gerne sende mig noget info nu (eller senere når du har siderne færdige). Det lyder bestemt interessant, så det er på ingen måde utænkeligt, at vi kunne finde ud af noget Smile 

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:06

KTJ-Media.dk:
Nu så jeg fx en artikkel om en hundekendel eller sådan noget, og der har du lavet et link på hundekendelens navn nede i bunden. men du har i selve teksten nævnt navnet, og i den forbindelse kunne du jo lave det til et link. Det er jo nemt nok. :)

Det har du helt ret i, man skal bare lige have det i baghovedet, når man skriver, men tak for lige at gøre mig opmærksom på det - endda med et konkret eksempel Wink

Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:07

Frank Hellerup Madsen:
Hvis et webjournalistisk kursus indebærer at være lige så dårlig til at linke til andre sider som den danske journaliststand i almindelighed, gør du klogt i at glemme det meste fra det kursus igen Wink

Hehe, well said Wink

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:08

Line:

Det kunne da måske godt være en mulighed Smile Jeg vil dog ikke love noget uden at have fået lidt mere info, men du må til gengæld meget gerne sende mig noget info nu (eller senere når du har siderne færdige). Det lyder bestemt interessant, så det er på ingen måde utænkeligt, at vi kunne finde ud af noget Smile 

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at huske det. Det giver nok mest mening at sende info til dig når siderne er færdige, da jeg endnu ikke har alt på plads omkring dem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:10

Line:

Frank Hellerup Madsen:

Hehe, well said Wink

Og spøg til side, så var der en amerikansk netavis, der forøgede deres besøgstal med noget nær 30% efter at have lært deres journalister de basale regler i at skrive seo-venligt. Så der er virkelig noget, den branche bør lære bare lidt om.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)