Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave events/branding/teambuilding?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til ny virksomhed med opstart i november soeges interesserede, som i form af deltidsjob (freelance i begyndelsen) eller gratis support i begyndelsen, vil vaere med til lave events, branding og teambuiling.

Jeg er selv universitetsuddannet og har erfaring fra alm. arbejde og praktik i baade DK og New Zealand. Min store passion er ivaerksatteri, hvilket har vaeret gaeldende de sidste 8 aar.

Firmaet beskaeftiger sig med PR, marketing, branding, teambuilding, sant eventplanlaegning og udfoerelse.  Kontoret vil ligge i Herlev, men have aktiviteter baade i DK og internationalt, da flere projekter allerede er sat i gang i Oceanien.

Mange hilsner

Lisbeth Kure

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:03

Du m gerne sende mig lidt mere info .. jeg har erfaring med teambuilding, events og lidt blandet markedsføring :)

mikkel@mikjaer.com

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 00:20

Super. Jeg har smidt en mail. Lad mig hoere om dine erfaringer? Smile

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:31

Hej Lisbeth,

Du må også gerne sende mig lidt info. Jeg kommer fra reklamebranchen, så branding-delen er nok min force:-)

Jeg glæder mig til at høre mere.

/Rikke

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 00:35

Hej Rikke. Jeg sender en mail med naermere information. Smile Tak for interessen.

Mange hilsner
Lisbeth

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 07:34

Hej Lisbeth

Jeg har før haft et event-bureau - bl.a. med ZORB - netop fra New Zealand, og har et større netværk indenfor branchen og kunder. Lige fra Incoming-bureaer til større virksomheder i Dk. og udlandet.

Du kan kontakte mig, så vi kan får en snak om mulighederne.

Dbh.

Søren