Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave events/branding/teambuilding?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til ny virksomhed med opstart i november soeges interesserede, som i form af deltidsjob (freelance i begyndelsen) eller gratis support i begyndelsen, vil vaere med til lave events, branding og teambuiling.

Jeg er selv universitetsuddannet og har erfaring fra alm. arbejde og praktik i baade DK og New Zealand. Min store passion er ivaerksatteri, hvilket har vaeret gaeldende de sidste 8 aar.

Firmaet beskaeftiger sig med PR, marketing, branding, teambuilding, sant eventplanlaegning og udfoerelse.  Kontoret vil ligge i Herlev, men have aktiviteter baade i DK og internationalt, da flere projekter allerede er sat i gang i Oceanien.

Mange hilsner

Lisbeth Kure

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:03

Du m gerne sende mig lidt mere info .. jeg har erfaring med teambuilding, events og lidt blandet markedsføring :)

mikkel@mikjaer.com

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 00:20

Super. Jeg har smidt en mail. Lad mig hoere om dine erfaringer? Smile

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:31

Hej Lisbeth,

Du må også gerne sende mig lidt info. Jeg kommer fra reklamebranchen, så branding-delen er nok min force:-)

Jeg glæder mig til at høre mere.

/Rikke

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 00:35

Hej Rikke. Jeg sender en mail med naermere information. Smile Tak for interessen.

Mange hilsner
Lisbeth

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 07:34

Hej Lisbeth

Jeg har før haft et event-bureau - bl.a. med ZORB - netop fra New Zealand, og har et større netværk indenfor branchen og kunder. Lige fra Incoming-bureaer til større virksomheder i Dk. og udlandet.

Du kan kontakte mig, så vi kan får en snak om mulighederne.

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:56

hej Lisbeth,

For snart nogle år siden var jeg leder i Det Danske Spejderkorps. Vi lavede alverdens skøre aktiviteter for børn og unge, og en gang var der een forælder med egen virksomhed, der kom forbi og fortalte at det vi lavede var langt ud over det han til daglig betalte 100.000 vis af kroner for. Når han sendte sine medarbejdere på "teambuilding".

Vi lavede et enkelt forløb for ham for sølle 10.000 kr og hans medarbejdere nåede både at blive udfordret på såvel samarbejde som fysik. For os var det leg, men for en mand i pressefolder var det næsten for meget, da han efter at have krydset en meget lille å i hjemmebygget granris-båd, fik at vide, at der ikke var aftensmad, før han havde tændt ild med st¨l og flint. Det er mange år siden, men siden har jeg tit tænkt over, at der ligger et fuldstændig uopdyrket potentiale i de unge mennesker i DDS, der lever og ånder for at skøre aktiviteter. Og med årene er dette potentiale kun blevet større.

Vi taler alt fra almindelig klatring og rapelling til mobil-skattejagter. For nogle år siden arrangerede min søster en post på et løb, hvor hun skulle "simulere" et trafikulykke, skaffede alt fra HT-bus til "trafikofre", så scenen var sat. Andre gange har det været en komplet hawai-bar, bygget op in-the-middle-of-nowhere i en skov i Sverige, bare for at man kan komme gående i sne til knæene og pludselig at befinde sig med sand mellem tæerne på Hawai.

Vi taler ung kreativitet uden grænser, fri fantasi. Jeg er selv ude af DDS nu, men hvis det har interesse, vil jeg gerne prøve at skaffe nogle kontakter. Fx. hvis du kan bruge studerende til "eventplanlægning og udførselse"..

med venlig hilsen

//Kristine

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 14:26

Hej Kristine og Soeren. Jeg vender tilbage d. 27. september, da jeg fra i morgen er paa road trip i New Zealand. Har en lile ferie fra Auckland Univesity of Technology, saa vender tilbage for fuld power d. 27 Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:38

du er velkommen

//K

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:30