Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VoiP telefoni god og billig udbyder søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et mindre firma der pt. har et VoiP system gennem Firstcom.  Det virker bare ikke optimalt.  Derfor er vi på udkig efter en udbyder der kan leve op til vores behov - der inkludere telefon på kontoret og hjemme arbejdspladser.

Er der nogen der har gode erfaringer med en udbyder af VoiP?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 14:24
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 14:33

Jeg har brugt IP vision i et par år. Dem er jeg godt tilfreds med, men er hoppet fra, da jeg istedet vil prøve firmafon

Jeg har desuden en god tråløs Siemens IP telefon, Plantronics headset samt router m.m., så du kan få det hele op at køre.. Det vil jeg gerne sælge MEGET billigt, så du ikke behøver investere i noget nyt - bare skriv en PM.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:41

Prøv evt at kigge på nettel.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 22:33

Jeg bruger VipTel, det spiller bare. Bruger det både fra IP-telefon, samt Android mobiltelefon med programmet SipDroid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:49

Af ren nysgerrighed... Hvilke problemer har du med firstcom? Jeg er også selv kunde her, men har ingen problemer haft - så jeg vil da gerne høre om dine oplevelser! :-)

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 02:57

Eiler:
Af ren nysgerrighed... Hvilke problemer har du med firstcom? Jeg er også selv kunde her, men har ingen problemer haft - så jeg vil da gerne høre om dine oplevelser! :-)

VoIP er desværre ikke det nemmeste altid at få til at spille. Hvis der ikke er en eller anden form for prioritering i udstyret man benytter til Internet forbindelsen, så vil f.eks. en belastet upload "smadre" IP telefonien.

Desværre er der mange udbydere der ikke leverer udstyr der er korrekt opsat til IP-telefoni, hvorfor kunden/brugeren får en dårlig oplevelse. Det kan typisk være fordi at VoIP udbyderen ikke er den samme som leverer udstyr og konfigurerer/opsætter dette...

Med de korrekte tekniske indstillinger/systemer kan VoIP være fuld på højde med eller bedre end alm. fastnet telefoni fra goe gamle TDC..
Dertil skal så lægges alle de smarte funktioner man kan få med VoIP.

VELOCIGROUP
Fjernbackup til virksomheder

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25

Hej Charlotte,

Nu skriver du ikke hvad du er utilfreds med ved Firstcom; du skriver heller ikke hvor mange medarbejdere i er, eller hvilken funktionalitet i har haft før, så det er svært at komme med gode svar :-)

Relevante spørgsmål er:

- Hvor mange medarbejdere er i? På kontoret? Ude?
- Hvor mange direkte numre har i?
- Har i selv IP-telefoner, eller skal i købe?
- Har i omstillingsanlæg (PBX) ?
Hvis ja,
   - Noget Firstcom sørgede for, eller et i har i huset?
   - Hvilken funktionalitet? Stillen i kø? Velkomsthilsen? IVR ("Tryk 1 for..., 2 for ...")? Telefonsvarer?
   - Ønskes integration til f.eks. Outlook så der kan ringes op fra dette?

De udbydere, der nævnes ovenfor, tilbyder alt fra en basal telefonlinie ("trunk") og op til de store, forkromede løsninger med IP- og mobilintegration, så det er nok ret praktisk at vide hvad der skal sigtes efter :-)

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 15:52

Hej Charlotte,

Du kan tjekke vores Hostede PBX løsningerpahm.dk

Men som de andre nævner, skal der nok lige klarlægegs list af hvad det er der ikke er optimalt idag?

Vi benytter eks. SmartShare til de af vore kunder som har problemer med  at deres telefoni hakker. Der går SmartShare StraightShaper ind og prioritere VOIP trafik fremfor alm. internet traffik.

Men ellers giv os et kald, så er vi selvfølgelig gerne behjælpelig, med afklaring.

Per Ahm

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)