Kom ind paa det tyske marked. Zentrada bringer bringer retailers og distributor/manufactors sammen.
Men selvom de har flere hundre tusinde retailer koster det penge for begge parter. Det er skam fint nok. Men er det nogen herinde der ved om det virker og kan booste ens forretning i Tyskland?
www.zentrada.de ja faktiskt tilbyder de sig selv i flere lande
Et hurtigt kig via Google viser at ikke alle er tilfredse med Zentrada (og andre sider der kan samlignes). Der bliver tvivlet på effekten af konceptet og om man overhovedet har mulighed for at få pengene igen.
Jeg skal lige nævne, at jeg ikke kender til det særlig godt og derfor ikke har en egen mening om det.
Skulle du være interesseret i at finde nye samarbejdspartnere, så kan jeg hjælpe dig. Jeg arbejder intensivt med det tyske marked og kan sikkert hjælpe dig med det.
Se i min profil her på Amino for yderligere information.
Venlig hilsen,
Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Jeg tillader mig lige at skrive til dig,håber det er okay.
Jeg skal meget snart på det tyske marked med noget lækkert kosmetik til bare 1 Euro i butikspris. Jeg kunne godt tænke mig at få fat på nogle store tyske supermarkeder som havde lyst til at tage mit produkt ind. Ved du hvordan man gør og hvilke supermarkeder som kunne have interesse i et 1 Euros produkt?
Jeg taler rigtig godt tysk,så det ville ikke være problemet - jeg har dog aldrig skrevet et salgsbrev:o/