Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sælg vare for 100kr få 200kr i provision er det realistisk? noget for dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at finde sælgere som ønsker at arbejde på ren provision. Jeg har hørt det er nødvendigt at give en god provision for at få fat i de rigtig dygtige sælgere.

Så jeg vil tilbyde at hvert salg på 100 kroner giver 200 kroner i provision til sælgeren.

Produktet er en abbonnement service hvor kunder støtter foreningslivet i Danmark. Virksomheden hjælper gratis foreninger med bestyrelsesarbejde og lovgivningen så foreningen kan gøre det de er bedst til, nemlig at hjælpe andre.

Kunderne betaler 100 kroner om måneden for at støtte foreningerne med dette. Og de første 2 måneders støtte går så til sælgeren. Er dette en realistisk betalingsmetode og tror i det er muligt at få sælgere til at benytte denne model?

Jeg har selv været ude og sælge og kan på en god dag sælge 8-10 på en time og på en dårlig dag kun 1 i timen. Men det giver jo rigtig gode muligheder for at tjene penge hvis man bruger nogle timer på det.

Håber at få noget feedback, eller måske nogle sælgere som vil benytte sig af tilbuddet.

Jeg søger i hele Danmark og rejser gerne rundt til samtaler.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 12:32

Jeg har hørt fra nogen om det er etisk korrekt at benytte så mange penge på sælgere, men jeg tror det er muligt at finde flere støtter med bedre sælgere. Og derfor mener jeg også at disse sælgere skal have en høj provision for at det kan lade sig gøre.

Men er det etisk korrekt at bruge de første to måneders støtte penge på sælgere?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:35

Hej Søren

bare et forslag - Kunne du ikke lave noget med de fik x kr. for salget og hvis kunden blev ved med at støtte i mere end 3 måneder så fik de f.eks. 75 eller 100,- mere i provision.

Jeg tænker at sælger så er interesseret i at lave salg, som holder i længden

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 12:35

ja det er etisk acceptabel. Mange hjælpeorganisationer for eksempel har et partnerprogram i affiliate netværkene hvor de giver langt mere end månedsbetalingen i commission til mediet. Så det er ikke helt unormalt at gøre.

De vil jo have nye medlemmer og kæmper om dem som virksomhederne også gør.

Face-to-facer på strøget arbejder heller ikke udelukkende for deres egen idealisme.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 13:04

det var da en genial ide med affiliate. Den vil jeg tage til mig og prøve af bruge.

Jeg har kun haft face to face sælgere i tankerne, da jeg har set andre hjælpe organisationer bruge dette.

Har i andre gode ideer som fungere efter samme koncept. Jeg er selv igang med at udarbejde nogle ideer til events, altså samtidig med der går gadesælgere rundt, så foregår der en event som tiltrækker folk. Det kan være alt fra musik til underholdning og måske en konkurrence.

Jeg er glad for at høre der ikke er noget forkert at betale sælgerne lidt ekstra for at få de bedste.

Vil i anbefale et affiliate netværk over de andre, eller skal jeg satse på så mange som muligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)