Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing: Programmeringsprojekt, 6000 timer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Vi sidder og arbejder på outsourcing af et programmeringsprojekt på 6000 timer. Det er ASP.NET/C#/MS SQL.

Vi har egentlig fat i en leverandør allerede men vil gerne hente priser fra flere for at være sikre på at alt er i orden. Vi foretrækker umiddelbart Europa men er åbne overfor Asien også. Og så vil det være rart med et firma med en dansk tilstedeværelse som minimum (nuværende kontakt er et dansk firma).

Er der nogen derude der kender en eller flere gode leverandører som I kan anbefale?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:33

1902software er måske en mulighed. Det er vist også dem der står bag en del af funktionaliteten her på Amino Smile

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 10:36

Det skal måske også siges at vi selv er et programmeringsfirma, og selv koder i selvsamme teknologier. Vi leder blot efter en kompetent virksomhed at outsource igennem, og regner med selv at have en mand sat af mere eller mindre på fuld tid til at administrere projektet.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:07

Hej Allan BC

det er en opgave vi kan hjælpe med, min makker John Larsen har 32 års baggrund som programmør, med udviklings erfaring indenfor C, C++, C# samt MS SQL.

Vi kan godt hyre de folk i skal bruge til bruge til projektet, de vil side på vores kontor her i Bangkok, under projektets forløb.

Pris kan vi tale om, da projektet er større og programørne skal projekt ansættes, så send en mail, evt ring på mit danske nummer +45 3695 0399

Hilsen

Michael Jacobsen

Skype it-michael79

email; michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:41

(Vi taler dansk på Filippinerne)

Vi er et Dansk IT firma med  over 12 års erfaring, vor virksomhed i Manila Filippinerne har fungeret i mere end 6 år, og ledes af 4 fastboende danskere og har i dag 30 ansatte.

Udover aktiviteter på Filippinerne har vi et salgs og service kontor i Danmark.  

Et udpluk af det vi kan tilbyde:

* Udvikling af software, vi arbejder med de fleste sprog,

Flash, Actions script 2 og 3, HTML, Linux, Apache, Java script, Ajax, PHP, XML, C#, MySQL, ASP, SQL, Delphi, NET,  Drupal,   mfl.  

Men tag et besøg på vore hjemmeside/r www.ithouse.com el. dk 

Gi evt. undertegnede et ring eller send en mail på martin@ithouse.com

Med venlig hilsen

Martin Biil  Tlf. 70 218 218

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:40

Hej Allan,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis I er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med lidt flere detaljer omkring Jeres projekt og jeg vil så se om vi kan løfte opgaven. Jeg har lidt svært ved selv, at anbefale vores virksomhedSmile, men jeg sender dig  gerne referencer/links på igangværende/afsluttede projekter samt samarbejdspartnere og I er velkommen til at kontakte dem for ris og ros.
.
Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 2. Aug 10
Skrevet kl. 14:37

Hej,

Vi kan måske også hjælpe. Vi har lokale projektledere bosiddende i Kolding og København og udvikling foregår i Hviderusland. Vores medarbejdere er fastansatte og meget loyale. Vores udviklere er i verdensklasse og mange har internationalt anerkendte priser.

Vi har bl.a. hjulpet flere iværksættere med stramme budgetter, deadlines etc. med projekter i den størrelsesorden.  

Kig evt. forbi os til Computerworld Breakfast Club og hør mere:
http://www.computerworldevents.dk/event/265

M.v.h.

Sune Pedersen

OK1 - www.ok1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Hej!

Jeg har selv haft flere kunder, som har haft dårlige erfaringer med outsourcing - ikke at alle outsourcingfirmaer er dårlige. Synes bare du skal overveje om den økonomsike besparelse er risikoen værd.

Jeg havde f.eks. en kunde, der skulle have programmeret en webshop jeg havde designet og han valgte så at outsource for at sparre penge. "traditionen tro" så lovede det asiatiske firma guld og grønne skove, men de var slet ikke dygtige nok og han fik aldrig en fungerende webshop fra dem. Firmaet mente at de skulle have mindst en uge mere for at få siden til at fungere. Da min kunde spurgte mig om det kunne være rigtigt, så henviste jeg ham til min faste programmør, der endte med at få det hele op at køre på få timer.

Så kan det godt være at de var billigere end den danske programmør, men til gengæld skulle de bruge noget der minder om 10 gange så lang tid på opgaven. Fordi han ville sparer på programmeringen endte han faktisk med at få udskudt lanceringen af webshoppen med næste et år, hvilket også må have kostet dyrt i tabt indtjening...

Ofte så gør man sig selv en tjeneste ved at ansætte de bedste folk frem for de billigste - deres produktivitet gør dem til en billigere løsning i sidste ende, selvom de skal have mere pr. time.

Det var bare mine umiddelbare erfaringer. Vil ikke nævne navnet på outsourcingfirmaet her på et åbent forum, men send mig en besked, så kan du lige få navnet.

Tag evt. en snak med ham jeg bruger når der skal kodes. Han hedder Lasse, er uddannet programmør og kan fanges på denne mail: 87-up@dca-online.dk

mvh René W.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 16:06

Hej,

Dette vil vi fra www.cetadesign.dk meget gerne være behjælpelig med. Vi har en del programmører tilknyttet der ville kunne løse denne opgave for jer.

I er meget velkommende til at kontakte os på admin@cetadesign.com - så giver vi meget gerne et godt tilbud til jer!

Fortsat god dag, og weekend.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:05

Hej!

Vi har i øjeblikket et samarbejde med et dansk ejet software firma i Kina der hedder China Soft. Du kan kontakte dem direkte via www.chinasoft.dk de har vores bedste anbefaling.

Mvh

Kim Dalgaard Duus

www.networkmedia.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)