Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner på samme webhotel ved Unoeuro?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke helt gennemskue om det er nødvendigt at købe et nyt webhotel for hvert domæne man køber?

Arbejder på et par blogs og da jeg synes det er dejligt nemt med 1-clik installer, så skal jeg vel købe nyt webhotel for at adskille de forskellige blogs? eller hvordan fungerer det?

/ Mathias

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De skriver at du kan tilkøbe ekstra domæner, men jeg ved ikke om de så reagerer på samme site. Prøv at ringe til dem i morgen og høre ad.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:21

Du kan sagtens tilkøbe ekstra domæner til et Unoeuro webhotel. Du skal vælge funktionen "tilknytte domæne" under punktet "tilvalg", og det er pt. gratis, men du har ikke mulighed for mails. Ønsker du at kunne modtage mails via domænet, så er det et tilvalg som koster 0,75 euro/måned. Køber du et nyt domæne, så skal du naturligvis også betale for det. Jeg mener at du giver omkring 6 euro for et nyt domæne.

Bemærk også at priserne er erhvervspriser. Muligvis er privat priserne anderledes. Det har jeg ikke undersøgt.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:09

Jeg må desværre lige komme med en rettelse. Jeg har ikke selv benyttet Unoeuro´s 1-click install, så jeg var ikke opmærksom på det.

Det jeg skriver i mit sidste indlæg er egentligt korrekt nok, men ikke så brugbart ift. 1-click install. Du skal registrere et nyt webhotel, hvis du vil benytte 1-click install hos Unoeuro. Du kan altså kun benytte 1-click install for hoveddomænet og ikke for tilknyttede domæner.

Man kan dog fint selv installere Wordpress mm. på tilknyttede domæner.

Alternativt kan du tjekke min webhotel oversigt, for at finde andre webhoteller, uden disse begrænsninger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 10:16

Hej

Man kan godt bruge 1-click install på tilknyttede domæner, men der følger kun én database med til hvert webhotel. Skal du fx køre to blogs, så behøver du også to databaser.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:19

Rasmus Thomsen:

Man kan godt bruge 1-click install på tilknyttede domæner, men der følger kun én database med til hvert webhotel. Skal du fx køre to blogs, så behøver du også to databaser.

Hvis du vælger det tilknyttede domæne, så forsvinder "1-Click installer" punktet fra menuen. Derfor formodede jeg, at man ikke kunne bruge den på tilknyttede domæner.

Hvordan kommer man ind i 1-click installer fra et tilknyttet domæne?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:23

Prøv evt. at spørge dem på Twitter eller via supporten.

Flere domæner kan lade sig gøre på et Unoeuro webhotel, og jeg mener også de har fået 1 click installer til at virke på flere domæner på samme webhotel. (Det er jeg dog ikke sikker på.)

God fornøjelse med dine blogs. Smile

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:27

Hos Surftown kan man i hvert fald smide flere domæne, vidst op til 10stk, på samme webhotel.

Det koster 10kr /md plus moms pr domæne ekstra.

Mit webhotel koster 405kr i året - også plus 1 ekstra domæne er det cirka 600kr.

Det synes jeg er MEGET for et webhotel, men altså de kan det - men det koster. 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 10:29

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hvis du vælger det tilknyttede domæne, så forsvinder "1-Click installer" punktet fra menuen. Derfor formodede jeg, at man ikke kunne bruge den på tilknyttede domæner.

Hvordan kommer man ind i 1-click installer fra et tilknyttet domæne?

Jeg har selv gjort det, så jeg ved, at det fungerer. Dog skal man have fat i en ekstra database.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Hvis man installerer manuelt, kan man sagtens lægge flere Wordpress-installationer i én MySQL-database.

Man skal blot ændre præfixet wp_ for de efterfølgende (i wp-config.php). Sikkerhedsmæssigt er det også en god idé -- og det bli'r nemmere at ta' backup, hvis man har mange blogs samme sted.

Men med one-click vil det nok ikke virke.

//
$table_prefix  = 'wp'XXXXø_';
//

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)