Man kan godt tilknytte flere domæner til samme webhotel og man kan også bruge deres 1-click installation for hvert enkelt domæne. Man kan tilmed også bruge deres 1-click installer til underdomæner, bare man husker at lave et nyt prefiks for hver blog, så databasen ikke overskriver noget.
Vh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
OK, så jeg kan det hele, som en hel 10 stks pakke hos evt meebox. 10 domæner mailadresser og databaser. Beklager men jeg har svært ved at gennemskue unoeuros hjemmeside, at prisen er den samme om man har 1 eller 10 domæner. Savner en unoeuro forenklet forklaring dummies Er der ikke nogle mangler i forhold til konkurrenterne?
OK, så jeg kan det hele, som en hel 10 stks pakke hos evt meebox. 10 domæner mailadresser og databaser. Beklager men jeg har svært ved at gennemskue unoeuros hjemmeside
Er meget nemt, det tilbyder Unoeuro netop ikke da de ikke vil have samme performance problemer som Meebox. Flere domæner på samme servere = langsommere servere. Derudover må man antage at Unoeuro gerne vil have flere penge i kassen så de kan levere dig hurtigere servere og ikke konstant have klager fra kunder over at deres servere ikke kan leve op til det folk forventer og betaler for.
Længere er den ikke, du vil jo gerne være hos Unoeuro fordi du ved det kører bedre, ikk?