Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man links med ankertekst i et kommentatfelt som dette

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Tag jer dog sammen og brug tiden på de mange kunder I utvivlsomt har, hvis I leverer en service på niveau med Thomas og Mikkel.

Hvad er den af? Hvad ved du om mine kunder og serviceniveau?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det helt sikkert hvem man IKKE skal hyre til at lave SEO :-)

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lars:

Det starter vel med at Mikkel bakker op i denne tråd, og rose banditten gør det sammen. Derefter kører de hånd i hånd 10-20 indlæg, sviner mig, indtil tråden er træls, og de har vundet.

Nej - vel, der findes andre som har forstand på seo.

Konkurrence tøser det er sundt.

Er denne gang HELT enig med lars Smile

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er der lige der sker her. Det hele startede med et et ugyldig spørgsmål og ender i, ja jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det. Meeeeen det er nok ikke den måde man får kunder her på Amino.

Man skal aldrig synke så lavt som til at svine en konkurrent til, det kommer altid tilbage til en. Hvis du gerne vil gøre det så godt som Thomas, så kræver det hårdt arbejde, brug tiden på det, så opnår du måske samme succes en dag.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:43 | Låst

Obuni - House of Creativity:

Lars:

Konkurrence tøser det er sundt.

Hej Lars,

Kunder må alt andet lige være sundere og med al respekt, så er din måde at fremture på desværre nok ikke med til at fremme salget i dit firma.

Der er ingen der siger at man skal være enige med alle og ja, konkurrence er sundt. Men hvis du fortsætter med at tiltale folk på den måde, uanset om det er Rosenstand, Demib eller en helt tredie person i din gren af branchen, så tror jeg at du kan være nok så meget orakel ud i SEO, men du vil stadig ikke være nogen konkurrent overfor nogen.

Så bare et velment råd, tænk på at det ikke kun er dine konkurrenter der læser med, det er også mulige kunder.

Med venlig hilsen

Tommy

YesYesYes JEPS

NoNoNoOg så en fortid hos 3C Ads. Det kommer man nok langt med.

Men mulige kunder, f.eks. dumme håndværkere m.m. kender nok også snart til de nye annoncehajer, der kalder sig SEO eksperter - VORHERREBEVARES. Men I udstiller jer selv herinde, og bl.a ødelægger en tråd og ikke det mindste af gensidigt respekt hverken overfor kollegaer eller kunder.. Det er ihvertfald noget kommende kunder har respekt for. Nemlige det gensidige uanset om man kalder sig altmuligmand eller SEO ekspert.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

http://www.raad-mal.dk/referencer/

http://www.raad-mal.dk/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så fik man også afprøvet skjul bruger funktionen på Amino, endda hele to gange :-)...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48 | Låst
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Svar på tiltale -.kamp

Enten er vi på amino for at hjælpe folk der har brug for det, eller også kan vi bruge, det forum Amino er, til at overbevise alle om vi er de bedste.

Jo flere rygklappere jo bedre for denne post, det kører i rang mellem rosen og dimib, og når i ikke tåler mosten lukker martin tråden. Det er vel ikke det dette forum handle om?

Tro mig hvis jeg skriver fuck rosen.. - fuck demib og fuck "ejeren af jubii"  Hvor lang tid tror du der går før martin tager den kritik., og lukker og slukker tråden. I stedet for at forbedre det forum til iværksættere som jo er ideen…

Det er op til dig at bedømme, min bruger er vel som altid slettet og det samme er mine indlæg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:54 | Låst

Lars:

Svar på tiltale -.kamp

Enten er vi på amino for at hjælpe folk der har brug for det, eller også kan vi bruge, det forum Amino er, til at overbevise alle om vi er de bedste.

Jo flere rygklappere jo bedre for denne post, det kører i rang mellem rosen og dimib, og når i ikke tåler mosten lukker martin tråden. Det er vel ikke det dette forum handle om?

Tro mig hvis jeg skriver fuck rosen.. - fuck demib og fuck "ejeren af jubii"  Hvor lang tid tror du der går før martin tager den kritik., og lukker og slukker tråden. I stedet for at forbedre det forum til iværksættere som jo er ideen…

Det er op til dig at bedømme, min bruger er vel som altid slettet og det samme er mine indlæg.

Flotte ord og god salgstale ;D

Meeeeen hvor er det lige du hjælper Nikolai henne? Han havde brug for hjælp, men du ødelagde tråden via personangreb Indifferent

Morale er godt, og dobbeltmorale er dobbelt så godt... Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Lars:

Svar på tiltale -.kamp

Flotte ord og god salgstale ;D

Meeeeen hvor er det lige du hjælper Nikolai henne? Han havde brug for hjælp, men du ødelagde tråden via personangreb Indifferent

Morale er godt, og dobbeltmorale er dobbelt så godt... Yes

Kommer du ind fra sidelinjen, det bekræfter bare den brune næse.

Han hedder Niels men ok...

Dette har "som sæd-vanligt ikke noget med seo at gøre"

Nico skriv til mig hvis du har brug for hjælp.

Rosenbusk, demibber, og martin out.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:00 | Låst

Lars:

Kommer du ind fra sidelinjen, det bekræfter bare den brune næse.

Nej jeg undre mig bare over, at du siger det ene og gør noget andet... Et harmløst spørgsmål, hvor mange kunne bruge svaret, det bliver omdannet til mudderkast. Du vil hjælpe, men indtil nu er der ingen, som har fået hjælp af dig her i tråden...

Lars:

Han hedder Niels men ok...

Okay nu går det vist helt galt... Tror det er langt over din sengetid ;D

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)