Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternative markedsføringsmetoder?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde en eller anden ide om at evoks var jeres side. Så havde den lige siddet i skabet. Men tag da en snak med ejeren og få en aftale op at køre med ham, evt. med noget procent salg eller lign.

Min første tanke til et event var at lave en voks salon en fredag eftermiddag på en handelsskole. F.eks kunne man forestille sig en voks bar hvor man kunne prøve de forskellige typer voks. Personligt bruger jeg ikke andet end id voks fordi jeg ved det virker, men der kunne jo være en type der var endnu bedre ikke? Lad folk prøve det. Find nogle "modeller" og giv dem den store tur fredag formiddag og lad dem gå rundt på en handelsskole hele dagen i evoks.dk og bluemango tshirts .

Lad folk registrere sig direkte i voks baren på jeres hjemmeside og udlov f.eks 10 dåser voks på selve dagen til dem der opretter sig

Brand jeres virksomhed på strøget i nærmeste store by på samme måde og giv kunden en grund til at komme ind på jeres side i stedet for at gå et andet sted hen.

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:22

Det er jo en super idé Christian!

Nu slutter e-voks.dk konkurrencen på mandag, så det bliver svært at nå at planlægge inden da. Men lad os se om vi kan nå at få noget på banen. :)

Der vil starte nye konkurrencer som et gavekort på 500kr. til QueenInYou.dk og computer-udstyr fra Sharkgaming.dk

Men man kan jo tænke i de baner. Kunne især godt tænke mig et event med Sharkgaming fx.

Men tror også vi skal begynde at tænke mere i de baner. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:24

Hej

Jeg har tidligere tilbudt jer, at hjælpe med markedsføringen gratis. Så hvis det er interessant nu, kan du/I skrive til mig på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:29

Hej Mick

Mange tak for svaret! Det vil vi helt klart lige overveje! :)

Skriver nok lige en PB til dig senere.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:30
Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:43

Hej Kim

Jeg har sendt en mail til dig nu. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:46

Sørg for at der frem over både er en konkurrence til Piger og drenge, så i får et bredere kunde grundlag.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:57

BlueMango.dk:

Hej Kim

Jeg har sendt en mail til dig nu. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Hej,

du har ikke slået pb til herinde. Har du mulighed for at gøre det eller måske lige sende mig en mail på christiansen.lars(a)yahoo.de?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:58

Ja, det har vi også overvejet. Men da vi lige er startet op for lidt over 1 uge siden, må vi "nurse" lidt omkring vores første kunder. Vi valgte at smide e-voks.dk på i starten, da der både er produkter til drenge og piger. Næste uge kommer QueenInYou.dk på, som bliver til pigerne, og til fyrerne der vil forkæle deres kæreste. :)

Derefter kommer Sharkgaming.dk, som er til drengene/nørderne. ;)

Men vi har fremtidsplaner om at starte fx PinkMango.dk - Som kun henvender sig til piger, og holde BlueMango.dk til fyrene. Evt. også en side til den ældre sektion. :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:02

Lyder fornuftigt:-) Held og lykke med det

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)