Jeg havde en eller anden ide om at evoks var jeres side. Så havde den lige siddet i skabet. Men tag da en snak med ejeren og få en aftale op at køre med ham, evt. med noget procent salg eller lign.
Min første tanke til et event var at lave en voks salon en fredag eftermiddag på en handelsskole. F.eks kunne man forestille sig en voks bar hvor man kunne prøve de forskellige typer voks. Personligt bruger jeg ikke andet end id voks fordi jeg ved det virker, men der kunne jo være en type der var endnu bedre ikke? Lad folk prøve det. Find nogle "modeller" og giv dem den store tur fredag formiddag og lad dem gå rundt på en handelsskole hele dagen i evoks.dk og bluemango tshirts .
Lad folk registrere sig direkte i voks baren på jeres hjemmeside og udlov f.eks 10 dåser voks på selve dagen til dem der opretter sig
Brand jeres virksomhed på strøget i nærmeste store by på samme måde og giv kunden en grund til at komme ind på jeres side i stedet for at gå et andet sted hen.
Jeg har tidligere tilbudt jer, at hjælpe med markedsføringen gratis. Så hvis det er interessant nu, kan du/I skrive til mig på kimandersen1975@forum.dk
Ja, det har vi også overvejet. Men da vi lige er startet op for lidt over 1 uge siden, må vi "nurse" lidt omkring vores første kunder. Vi valgte at smide e-voks.dk på i starten, da der både er produkter til drenge og piger. Næste uge kommer QueenInYou.dk på, som bliver til pigerne, og til fyrerne der vil forkæle deres kæreste. :)
Derefter kommer Sharkgaming.dk, som er til drengene/nørderne. ;)
Men vi har fremtidsplaner om at starte fx PinkMango.dk - Som kun henvender sig til piger, og holde BlueMango.dk til fyrene. Evt. også en side til den ældre sektion. :)