Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man få støtte til en speciel virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en idé om at starte en speciel virksomhed ! (eventuelt som et projekt)

Hvor jeg selv er førtidspensioneret og vil have noget at lave, og vil hjælpe andre mennesker som er syge på den ene eller anden grund , det kan være angst-dreprissioner-klaostrofobi-eller er handicappet.

Jeg vil tage små pakke opgaver ind renskrivning ,kopiering,og web side opbygningninger. hjemmesider og    lave brætspil hvor der skal komme en intjening ind til at drive virksomheden.

Så jeg skal bruge mange mennesker med forskellige erhverv .

1. Kan man søge støtte til opstart, Hvis det er mit eget firma som skal laves som et projekt over 1-2-3 år

for at se om det kan få Mig og alle de andre der er syge af en eller anden årsag, men stadig har lidt i sig til at kunne lavet noget på arbejdsmarkedet.

Er der nogen der har erfaring med at få støtte af kommunerne/staten til hjælpopstart i form af maskiner , lagere/kontor matrialer hvorimod jeg tager en masse mennesker ind og arbejder i mit firma som er syge eller skal i jobtræning m.m.

Selve firmaet/projektet skal køre i nogle år for at se om det vil kunne køre rundt og håber på at der vil være en omsætning så man kan blive selvforsørgende og betale for de timer der lægges på fabrikken.

Det skal være sådan at syge kan få job i firmaet/projektet og enten være på firmaet/projektet eller hjemme hvis de har en dårlig dag. så bliver de betalt for de timer de har været aktive i inden for teriffen....

Er der nogen der har noget at kunne bidrage med eller kender nogle firmaer der har fået støtte når det skal være et firma/projekt hvor man tager nogle mennesker ind som er syge eller skal i jobtræning kan man få  kommunene/staten til at gå med ind i sådan et projekt, da de vil spare enorme summer hvis folke bliver sluset ud i erhvervslivet igen.

Nå men har brug for al den viden der er derude så jeg kan komme nærmere dette projekt/firma....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)