Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom i gang med indtjeningen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk.

Nu har jeg bevæget mig ud i proffessionen"blogger".

Nu vil jeg gerne begynde at få lidt profit på siden - dermed sponsorer. Det er bare mega svært, når man ikke har de store besøgende. Derfor skal man selvfølgelig heller ikke forvente så meget om måneden. Men hvis man bare kunne få min. 100,- for et par bannere i den første måned her og derefter arbejde sig op af profit-stigen, ville det jo være helt fint :)

Men er der nogen, der har et par idéer til, hvordan man kan komme i gang - skaffe sponsorere nu og her?

Mvh. Mathias Jensen Big Smile

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan tjene 50 øre pr. klik du sender til MobilTjek, du bestemmer selv om det skal være tekstlinks eller bannere. Vi kører kampagnen igennem Partner-Ads, som også har mange andre annoncører tilknyttet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:51

tvivler på at du får nogle til at betale 1-200kr om måneden for at få vist deres banner på din hjemmeside. når du ikke har specielt mange brugere.

Dog ville jeg tilmelde mig tradedoubler og diverse andre reklame sites. og så ville jeg sørge for at lægge nogle reklamer ind på dine sider som passer til indholdet. da du ikke vil få noget ud af at reklamere for barnevogne på en side hvor du skriver som skruemaskiner :D 

Der er garanteret rigtig mange her som vil kunne komme med diverse links til andre sider som tradedoubler.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 09:47

Ser helst, at jeg tager penge for bannere i stedet for cpc eller cpa ads...

Det er efter min mening den sikreste vej, at bygge sit site op...

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:27

men den usikreste vej for køberne af bannerne og derfor kræver det også at du har en del at tilbyde før det er muligt, fx. en analyse af segmentet på din hjemmeside, deres købekraft osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)