Jeg overvejer at tilbyde en tysk kundeservice til danske virksomheder. Dvs man kan købe sig til at jeg tager telefonen når en kunde ringer ind for at reklamere noget eller bestille eller whatever.
Nu er spørgsmålet så, hvordan man kan gøre det teknisk. Jeg sidder fysisk i Valby, er i besiddelse af min egen lille ældgamle mobiltelefon. Kan man få sig en teknik der giver mulighed for at en tysker ringer til et tysk nummer? Skal selvfølgelig ikke være forbundet med ekstra omkostninger for kunden!
Håber på input - tak på forhånd!
Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
ok, det kan godt være at det er ret simpelt, men jeg bliver alligevel nødt til at spørge: ringer folk så til et nummer eller et brugernavn eller hvordan foregår det?
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Du køber et tysk nummer, som folk ringer til... Dvs for kunden, så ser det ud, som om det er et tysk firma, og for dig som modtager koster det intet at modtage opkaldet...