Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der kender noget til SEOsupport

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sidder og tester SEOsupport af
efter at være blevet træt af SEOsupporter da deres værktøj er meget ustabilt med hensyn til opdatering,
det svinger meget hvor tit de opdatere data.

så jeg besluttede at give den danske SEOsupport et forsøg, og oprettede en gratis konto, er der nogen der ved om det er oneshot ? kan ikke finde ud af hvor tit den opdatere data, og om den kun henter en gang når det er en free konto. ?

og så lader det til at den ser page plasering på en anden måde end det vises i google kan det passe ?
det skal dog siges at den er enig med SEOsupporter, begge disse siger at vores site ligger på plads nr 9 med søgeordet "kasseapparat" men hvis jeg søger det ligger jeg på plads 7-8) kan også være jeg ikke kan tælle :)

/Jacob

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 10:18

Uden at du må hænge mig op på det, så mener jeg at der bliver sendt en rapport ud en gang om ugen.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:20

ahh så den opdaterer data en gang om ugen, så er det bare mig der er for utolmodig :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:24

Hey

Jeps den opdaterer en gang om ugen, dog kommer gratis brugerne ikke i første omgang og derfor kan det variere fra uge til uge hvornår rapporten bliver lavet. Jeg har oplevet da jeg startede der at den kom promte den samme dag og næsten på samme tid, det er så skuppet nu. næsten 3 dage.

Så man skal bare have tålmodighed... rapporten kommer, man ved bare ikke helt hvornår :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:13

1) Data indsamles og rapporter opdateres 1 gang om ugen. Nogle gang kan der ske fejl, som gør at vi må genkøre nogle rapporter - og så kan der godt gå et par dage ekstra. Hvis du oplever fejl eller udfald i rapporteringen er du altid meget velkommen til at kontakte os - uanset om det er den gratis eller betalte version du bruger.

2) Vi indsamler data - herunder også ranking data, via danske computere (IPs), med default settings og uden cookie support, for at få et så "generisk" resultat som muligt. Det kan sagtens varriere lidt fra det lige du - eller en anden får, men det er som regel små forskelle. Det vil der altid være - uanset hvordan man tjekker rankings.

Hvis du har andre spørgsmål om rapporteringen spørger du bare løs - så skal jeg forsøge at svare så godt jeg kan :)  

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:41

Har prøvet at ringe til dem flere gange.. Bliver stillet om til en mobil telefonsvarer altid.. Så jeg kom aldrig igang med deres side, da der var fejl..

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:43

Seosupport er helt klart det bedste rapporteringsværktøj jeg har prøvet indenfor sin kategori. Det er virkelig super værktøj og fedt at rapporten bare kommer dumpende og man ikke selv skal ind og tjekke diverse ting. Og så med nemt forståelige grafer og forklaringer.

Jeg kører stadig på gratis versionen, men skal da helt sikkert have opgraderet til en større pakke, når jeg får taget mig sammen til at overveje nogen flere keywords :D

Iøvrigt synes jeg det er helt vildt så meget man får bare i gratis versionen, så til jer der ikke har prøvet det, så kom da i gang med gratis-versionen, det er nemt, hurtigt og gratis :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:46

Hej Jacob

Jeg har brugt det i noget tid nu. Jeg er totalt pjattet med det. Du kan læse mit blogindlæg om seosupporten for at høre lidt mere om fordelene ved det osv.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:40

Anders00:
Har prøvet at ringe til dem flere gange.. Bliver stillet om til en mobil telefonsvarer altid.. Så jeg kom aldrig igang med deres side, da der var fejl..

Der er mange der signer op hver dag uden problemer, så der må være et eller andet særligt, der går galt for dig. Smid en mail til mig på mikkel@demib.com og forklar lidt nærmere, så finder vi sikkert ud af det :)

Du må meget gerne vedlægge skærmbilleder af de fejl du får. Og husk lige at skrive hvilken OS og browser du bruger - så er det lidt lettere for at at spore problemet.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:46

Hej alle 
tak for jeres svar, jeg tror jeg sætter raporten op og læner mig tilbage og venter :)
syntes systemet ser ret fornuftigt ud og venter med spænding at der kommer mere data

/jip 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)