Super lækkert. |
Simon Elkjær:Der mangler nogle kategorier..
Sport
Gymnastik
Fodbold
Badminton
Tennis
Jeg adder løbende nye katagorier, tak for det
Glenn og pactrick,: i er godkendte :)
Jeg adder løbende nye katagorier, tak for det
Glenn og pactrick,: i er godkendte :) |
Hej Henrik. Rigtig flot side du har fået lavet! Den vil jeg gerne tilmelde mig med vores side om billig maling. Syntes ellers jeg havde stødt på linkguiden.dk før, men må huske forkert :-D (Du fik også lige et link) Venlig hilsen Michael Haahr |
Tak for den postive kritik. Linkguiden.dk har tidligere været et linkkatalog tilbage i 2004, men pga skod software samt den daværende hosting udbyder opgav jeg det. Det gør jeg ikke denne gang, linkguden.dk er kommer for at blive :) |
Nu har vi jo forskellige produkter på maler-maling.dk som henvender sig til flere af dine kategorier. Kan man tilmelde sig i flere forskellige kategorier så? Vi kunne jo være under "Gør det selv" og "Byggematerialer" og " "Indretning" og "Huset og haven" og "Byggeri" Der er en fejl i "Gør det selv" kategorien. Når man klikker på den, ryger man om på forsiden. Der er en stavefejl i "Bed and Brekfasr" (t) Venlig hilsen Michael Haahr |
Flot side du har fået lavet. Hvilken kategori skal jeg tilmelde min auktionsside?
Med venlig hilsen Michael Boenstedt
|
Godt og overskueligt kataloger. Så er SEO tekster tilmeldt :) |
Kristian Ole Rørbye
Hejsa, Så er Greenen.dk også tilmeldt. |
Så er streetwear og hip hop tøj tilføjet.
Linkguiden.dk har tidligere været et linkkatalog tilbage i 2004, men pga skod software samt den daværende hosting udbyder opgav jeg det. Det gør jeg ikke denne gang, linkguden.dk er kommer for at blive :) Hej Henrik hehe Så er der ikke kun mig der kunne huske at din linkkatalog har eksisteret længe…. |