Så er det lige op over at vi trykker en ny omgang af vores tykke kvalitetsvisitkort - De Finske Visitkort ®. Men desværre er der en af vores kunder, som ellers havde booket 15 pladser, som er røget ud i nogle økonomiske problemer. Så derfor har vi frigivet deres pladser igen. Og da jeg nødigt vil have at vi kører med et hul på arket på mere end maks 5 pladser, så tilbyder jeg nu 10% rabat på denne omgang.
Normalt koster ét sæt bestående af 250 ens visitkort 500 kr. Med 10% rabat er prisen så nede på 450 kr. Hvis du skal bruge flere kort, så er der stadig de sædvanlige 10% rabat på de ekstra kort i forhold til de første 250 kort. Derved vil f.eks. 1 x 500 eller 2 x 250 stk. visitkort koste 855 kr. Priserne er eksklusiv fragt (75 kr.) og moms. Du skal selvfølgelig ikke betale fragt, hvis du vælger at afhente dem i MediaMouse.
Der er deadline for aflevering af layouts til os nu på torsdag (d. 26/8) kl. 12:00. Hvis du gerne vil med i denne omgang, så send endelig en email til mig på jesper snabelA mediamouse.dk og book plads. Du behøver ikke at aflevere layoutet med det samme, men det er vigtigt at du ihvertfald får booket pladsen, så du ikke risikere at der ikke er ledige pladser når du afleverer dit layout.
Hvis du gerne vil se hvordan de Finske Visitkort ® ser ud i virkeligheden, så sender jeg selvfølgelig gerne nogle fysiske eksempler. Du skal dog blot være opmærksom på, at hvis du gerne vil se nogle prøver - og gerne vil have nogle kort med i den kørsel som der er deadline på nu på torsdag, så skal du rykke rigtig hurtigt. Husk også på at vi kun kører de Finske 4-5 gange om året. Så der går noget tid før vi kører en omgang igen.
Visitkortet er i målet 85 x 55 mm. - Yderligere specifikationer sender jeg gerne på email. Såfremt du har brug for dem eller har nogen spørgsmål, så send en email til mig eller ring til MediaMouse.