Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af billig hjemmeside udbyder.!?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil også anbefale unoeuro.dk. Får god omtale på bl.a. trustpilot.dk

Har læst at Gigahost.com har en del nedetid.

Har selv oplevet en del nedetid på One.com for en af vore annoncører. Anbefalede dem at flytte deres webshop.

Hvad med Web10, ser billige ud og har vist også fået mere styr på det efterhånden. Er der nogen der har erfaringer med dem?

Mvh. Ken

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:27

Hmm, det skabte mere diskussion end regnet med. :-)

Men min konklusion indtil videre vil være at der er meget delte meninger om dette.

Okey, jer der siger de billige ikke rigtig holder i længden, hva prisleje snakker vi så om før i mener det blir godt og seriøst.

OG DETTE ER IKKE FOR AT SIGE AT NOGEN HAR MERE RET END ANDRE,men for at få noget at forholde mig til. :-)

MVH Dennis

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:27

BruunMedia:

Hvordan følte du dig trådt over tærene der
jeg har også kun dårlige erfaringer med One.com. Sløve servere, nedetid "ofte". Det er ihvertfal ikke der jeg ville hoste min firma side.

lidt  fordi jeg hører til gruppen af billige webhosts og det irreterer mig lidt at altid blive sammenlignet med one.com og andre. Jeg ved en anden større virksomhed, der ofte bliver rost herinde, dem får jeg da en del utilfredse kunder fra, men giver det mig eller andre ret til at sige at de som virksomhed er useriøse eller ustabile?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:30

Dennis7000:

Hmm, det skabte mere diskussion end regnet med. :-)

Men min konklusion indtil videre vil være at der er meget delte meninger om dette.

Okey, jer der siger de billige ikke rigtig holder i længden, hva prisleje snakker vi så om før i mener det blir godt og seriøst.

OG DETTE ER IKKE FOR AT SIGE AT NOGEN HAR MERE RET END ANDRE,men for at få noget at forholde mig til. :-)

MVH Dennis

Afhænger af dit indkomst leje og hvad du har brug for. Men jeg ville sige at det kun ville være fair at betale 250-500kr om måneden for en host...

Ofte hænger pris og seriøsitet sammen - men der er så åbenbart også undtagelser :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:35

Dennis7000:

Okey, jer der siger de billige ikke rigtig holder i længden, hva prisleje snakker vi så om før i mener det blir godt og seriøst

Nu skal jeg give dig lidt at tænke over.. Jeg kører nogle resellere servere, og mine resellere sælger hosting i deres eget navn. Resellere servere er konfiguret på samme måde som Megahost webservere, og nogle af disse sælger webhoteller  til deres kunder for 100 kr om mdr. Altså samme produkt som jeg sælger til 9 kr pr måned

Altså.. Deres produkt skulle være 11 gange så godt?? ;-)

Nu driller jeg lidt, men når du skal vælge en webhost, så søg på google efter omtale af ham, gå ind på trustpilot, ja søg på amino, og så er jeg sikker på at du vil kunne finde en host, du kan blive tilfreds med

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:52

Mit forslag er, at du kigger på min oversigt over hjemmesideløsninger, hvis du ikke selv har styr på hvordan man installere et CMS som f.eks. Wordpress. (hvilket jeg vil anbefale til en affiliateside)
Har du helt styr på dette, så se i stedet min oversigt over webhoteller.
Bemærk at jeg ikke har alle udbydere med på min liste, så undersøg selv markedet yderligere.

Derudover vil jeg foreslå dig at søge lidt på google, samt evt. at kigge lidt på trustpilot.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)