Hvordan følte du dig trådt over tærene der jeg har også kun dårlige erfaringer med One.com. Sløve servere, nedetid "ofte". Det er ihvertfal ikke der jeg ville hoste min firma side.
lidt fordi jeg hører til gruppen af billige webhosts og det irreterer mig lidt at altid blive sammenlignet med one.com og andre. Jeg ved en anden større virksomhed, der ofte bliver rost herinde, dem får jeg da en del utilfredse kunder fra, men giver det mig eller andre ret til at sige at de som virksomhed er useriøse eller ustabile?
Okey, jer der siger de billige ikke rigtig holder i længden, hva prisleje snakker vi så om før i mener det blir godt og seriøst
OG DETTE ER IKKE FOR AT SIGE AT NOGEN HAR MERE RET END ANDRE,men for at få noget at forholde mig til. :-)
Nu skal jeg give dig lidt at tænke over.. Jeg kører nogle resellere servere, og mine resellere sælger hosting i deres eget navn. Resellere servere er konfiguret på samme måde som Megahost webservere, og nogle af disse sælger webhoteller til deres kunder for 100 kr om mdr. Altså samme produkt som jeg sælger til 9 kr pr måned
Altså.. Deres produkt skulle være 11 gange så godt?? ;-)
Nu driller jeg lidt, men når du skal vælge en webhost, så søg på google efter omtale af ham, gå ind på trustpilot, ja søg på amino, og så er jeg sikker på at du vil kunne finde en host, du kan blive tilfreds med
Mit forslag er, at du kigger på min oversigt over hjemmesideløsninger, hvis du ikke selv har styr på hvordan man installere et CMS som f.eks. Wordpress. (hvilket jeg vil anbefale til en affiliateside) Har du helt styr på dette, så se i stedet min oversigt over webhoteller. Bemærk at jeg ikke har alle udbydere med på min liste, så undersøg selv markedet yderligere.
Derudover vil jeg foreslå dig at søge lidt på google, samt evt. at kigge lidt på trustpilot.