Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af billig hjemmeside udbyder.!?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HAr tidligere i dag medvirket i et indlæg om affiliate prgrams, og nu er jeg så i færd med at finde et sted hvor jeg kan lave min egen hjemmeside, tilbillig penge, hvor jeg via der kan henvise til de fimaer jeg vil reklamere for. men efter at have googlet efter hjemmeside producenter ser det for mig ud som om det er en kæmpe jungle.

Er der evt.nogen herinde der kan foreslå nogle gode sider hvor man kan få en alm. hjemmeside til en rimelig penge,da jeg jo vil prøve at tjene lidt med det der affiliate, skal den jo helst ligge i den lave ende af skalaen. :-)

MVH Dennis

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:52

Sidder netop også og leder efter sådan en host, så følger lige med i tråden;).

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:57

Min erfaring..

er at hvis du vil have en seriøs hjemmeside skal du også bruge en seriøs host...

Og de der 10-50kr's host om måneden er ikke seriøse.

JEG anbefaler www.wannafind.dk hvis i vil have noget superb dansk...

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:01

Tom Frank Christensen:

Min erfaring..

er at hvis du vil have en seriøs hjemmeside skal du også bruge en seriøs host...

JEG anbefaler www.wannafind.dk hvis i vil have noget superb dansk...

Det kan jeg da ikke være helt enig i.

Hvad er det man får mere hos wannafind end f.eks hos one.com, der jo som bekendt kost en tier om måneden?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:03

Bennie: Stabilitet, dansk linie, support, tilgang til egen root hvis man har brug for det, fleksibilitet, udvidelsesmuligheder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:03

Tom Frank Christensen:

Hvad er det da for noget fis at lukke ud? Så one.com er ikke seriøse? Gigahost er ikke seriøse? VI er ikke seriøse? Vor Herre bevares. 

On Topic: Dennis - jeg synes, at du skulle kigge på vores Webhoteller, hvis du søger en god billig løsning. Vi har siden vores opstart haft en masse tilfredse kunder, og jeg er sikker på, at vi også kan hjælpe dig. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:03

Jeg kan kun anbefale unoeuro og Gigahost. Ellers kig på hostdomain.dk for at finde et billigt webhotel.

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 17:05

Dennis, prøv at kontakt mig på rasmus@rhfreelance.dk så skal jeg hjælpe dig med at finde en løsning :)

Bennie Larsen:

Hvad er det man får mere hos wannafind end f.eks hos one.com, der jo som bekendt kost en tier om måneden?

Dårlig support, nedetid, dårlig kvalitet, ustabilitet og meget, det er hvad du IKKE får ved kvalitetshost :) Jeg kan anbefale www.exaweb.dk 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:05

Tom Frank Christensen:

Bennie: Stabilitet, dansk linie, support, tilgang til egen root hvis man har brug for det, fleksibilitet, udvidelsesmuligheder.

Det får du altsammen f.eks. hos one.com

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:06

Eiler:
Hvad er det da for noget fis at lukke ud? Så one.com er ikke seriøse? Gigahost er ikke seriøse? VI er ikke seriøse? Vor Herre bevares.

Beklager hvis jeg trådte nogen over tæerne her... Men jeg har været freelancer på temmelig mange webhoteller som udvikler der har været hostet ved One.com - og magen til sløve servere har jeg aldrig oplevet :)

Jeg siger ikke at det er sådan generelt. Men mange steder er det...

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)