HAr tidligere i dag medvirket i et indlæg om affiliate prgrams, og nu er jeg så i færd med at finde et sted hvor jeg kan lave min egen hjemmeside, tilbillig penge, hvor jeg via der kan henvise til de fimaer jeg vil reklamere for. men efter at have googlet efter hjemmeside producenter ser det for mig ud som om det er en kæmpe jungle.
Er der evt.nogen herinde der kan foreslå nogle gode sider hvor man kan få en alm. hjemmeside til en rimelig penge,da jeg jo vil prøve at tjene lidt med det der affiliate, skal den jo helst ligge i den lave ende af skalaen. :-)
Og de der 10-50kr's host om måneden er ikke seriøse.
Hvad er det da for noget fis at lukke ud? Så one.com er ikke seriøse? Gigahost er ikke seriøse? VI er ikke seriøse? Vor Herre bevares.
On Topic: Dennis - jeg synes, at du skulle kigge på vores Webhoteller, hvis du søger en god billig løsning. Vi har siden vores opstart haft en masse tilfredse kunder, og jeg er sikker på, at vi også kan hjælpe dig.
Jeg kan kun anbefale unoeuro og Gigahost. Ellers kig på hostdomain.dk for at finde et billigt webhotel.
Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Hvad er det da for noget fis at lukke ud? Så one.com er ikke seriøse? Gigahost er ikke seriøse? VI er ikke seriøse? Vor Herre bevares.
Beklager hvis jeg trådte nogen over tæerne her... Men jeg har været freelancer på temmelig mange webhoteller som udvikler der har været hostet ved One.com - og magen til sløve servere har jeg aldrig oplevet :)
Jeg siger ikke at det er sådan generelt. Men mange steder er det...