Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

123-NewJob giver Aminoer rabat

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der er dobbelt op på mit website 123-NewJob til alle aminoer, det vil sige at du får dobbelt op på antallet af ansøgninger du køber via websitet, du opretter en konto, køber det du skal bruge og skriver herefter til mig, oplyser dit Amino navn og jeg dobler antallet du har købt.

Jeg sælger individuelle ansøgninger, skrevet og designet direkte på websitet og lavet på bare 10 min og uden at du selv behøver at skrive en eneste linie.

Vi tilbyder at designe og skrive din jobansøgning og CV for dig, og lave alt forarbejdet til at få et nyt job. Sagt på en anden måde, vores unikke system tager hånd om dig i din jobansøgningsprocess.

Held og lykke med jobsøgningen !!

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:22

Hej Kim

Er det du tilbyder at sidde og skrive jobansøgningerne til et specifikt job for en?

Er dette jobs du matcher en til eller hvordan?

Beklager hvis jeg ikke lige har fanget konceptet ved gennemgangen af din side - så jeg tillader mig at spørge.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 16:57

Hej Kasper

Det er faktisk rigtigt, vi har udviklet et helt unikt system der ganske enkelt genererer din ansøgning, det vil sige på under 10 minutter har du en komplet færdig ansøgning til et specifikt job, du kan naturligvis også lave dit CV i systemet.

Systemet kan faktisk generere mere end 60 millioner forskellige ansøgninger ud fra de spørgsmål du stilles under genereringen af ansøgningen, det eneste jeg opfordrer kunderne til er at gennemlæse job annoncen meget grundigt inden de starter med at få lavet ansøgningen.

Ansøgningen genereres så helt automatisk for dig, dette sker via nogle, regler, paragraffer, beregninger etc. etc. i backend i mit system og det munder så ud i en komplet færdig ansøgning.

Selve jobbet har jeg intet med at gøre, systemet designer og skriver bare din ansøgning, selve jobannoncen finder du selv i avisen, jobportaler eller hvor du nu kigger efter job, så ordner vores system din ansøgning, som du naturligvis kan downloade til din egen computer, printe ud og sende med posten eller sende direkte med e-mail til firmaet hvor du søger et job.

Jeg håber det forklarede lidt omkring vores helt unikke system.

Best Regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kim

Jo det forklarede en del.

Må jeg være så fri og sige jeg egentlig finder det sådan lidt forkert - Selvfølgelig skal man gøre det så nemt for sig selv at skrive en ansøgning, men ligefrem at lade et system skrive den for en..

Succesraten må da også blive påvirket fordi det er da naivt at tro at vedkommende, som læser ansøgningen ikke kan se det er "standard" og dermed upersonlig.

Godt være det bare er mig. Jeg vil meget gerne bevises forkert - hvis man kan sige det sådan.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 17:48

Hej Kasper

Nej, det er netop ikke en standard ansøgning, idet systemet laver den individuelt alt efter spørgsmål/svar fra kunden, der er abolut intet standard i ansøgningen, systemet er testet af rigtig mange mennesker, høj som lav og jeg har stort set kun modtaget positive tilbagemeldinger og som jeg nævnte tidligere kan systemet lave mere 60 millioner forskellige ansøgninger pr. sprog. Derudover er ansøgningen 100% redigerbar, hvis der er noget man ikke er tilfreds med eller vil ændre, tilføje eller indsætte.

Jeg er 100% sikker på at ingen kan se at det er et IT system der har lavet ansøgningen, den er fuldt på højde med de ansøgninger man selv skriver, dette kan vi gøre netop fordi vi har udviklet et system der kan lave netop dette, det er jo det der er det unikke og selve kernen i systemet.

Har du lavet en ansøgning med systemet inden du bedømmer produktet den kommer ud med ?

Hvis noget er standard er det skam de, ofte elendige,  eksempler / skabeloner etc. som kan findes på nettet og som selv de store jobportaler prakker kunderne på de kan bruge hvis de har svært ved at lave en ansøgning fra bunden selv.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 18:12

Hej Kim

Nu skriver jeg jo - at jeg finder det forkert. Dette er min personlige mening og den må jeg vel gerne have?

Jeg spørger til dit system fordi jeg gerne ville vide mere om det for at bedømme om hvorvidt jeg kunne se en ide i at bruge det. Det har så skabt denne debat. Jeg svarer ud fra de ting, som du fortæller mig og hvad jeg selv finder logisk. Dette kræver vel ikke jeg bruger tiden på at lade dit system skrive en ansøgning for mig for at kunne deltage mere i debatten.

Når jeg skriver en ansøgning er den skrevet fra bunden og rettet mod det ønskede job - hver gang. Selvfølgelig er opbygningen ens til tider, men nogen job skal have noget information og andre job andre. Derudover kræver nogen job fakta og andre en mere personlig tilgang til tingene. Hvis standard ansøgninger var løsningen - så forklar mig hvorfor at størstedelen af alle ansøgninger sendt direkte fra jobnet.dk ender direkte i slettede mails.

Hvordan skal et system kunne generer en personlig ansøgning til et job medmindre systemet kender mig. Den kan jo ikke "sælge" mig hvilket en jobansøgning er eller har jeg misforstået noget?

Selvfølgelig kan systemet generer en ansøgning ud fra nogen parametre du har sat op og der så er 1000 forskellige muligheder så vil jeg stadig kalde det en standard. Det er svarer jo til at en anden skriver ansøgningen og du så kalder det din ansøgning - det er det jo ikke.. Det er en andens.

At systemet kan skrive 60 mil. forskellige ansøgninger pr. sprog er jo fint, men det ændre ikke på at det personlige aspekt i ansøgningen mangler og dermed er den ikke meget værd.

Vi taler jo ikke om hvorvidt dit produkt er bedre end det der er på markedet. Jeg var mig kritisk overfor dit produkt - så om de skabeloner - jobdatabaser tilbyder er bedre eller ej har vel intet med debatten at gøre. Der må dog være en forskel på at stille en skabelon til rådighed for folk og så lave ansøgningen, som du jo gør.

At påstå og her skriver jeg påstå at dit system skriver ansøgninger fuldt på højde med dem man selv skriver er noget vås - Det kræver du kender det niveau den enkelte skriver på og det gør du jo af gode grunde ikke.

Jeg mener at computeren er et hjælpemiddel og skal gøre hverdagen nemmere for os, men den kan altså ikke erstatte alt og en job ansøgning skal sgu skrives personligt.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:51

Hej Kasper

Naturligvis må du det, vi har alle ret til at have vores mening Smile

Jeg er absolut ikke glad for vendingen standard ansøgning, det mener jeg absolut ikke man kan kalde dem vores system laver, derudover kan du som tidligere sagt selv indsætte personlige ting hvis du finder det nødvendigt at tilføje, indsætte eller erstatte det der allerede står eller hvis du mener der skal være mere personlige ting i ansøgningen.

Det KUNNE jo være at netop det du kalder standard ansøgninger havner i skraldespanden, netop for det er noget rigtig skidt, men igen, vores er IKKE standard ansøgninger og det ville du kunne se hvis du lavede nogle stykker, jeg kan naturligvis bedre udtale mig om det da jeg har lavet og udviklet systemet og netop derfor ved hvad det rent faktisk kan gøre for job ansøgeren. Jeg har set mange ansøgninger som har været noget skidt, det gælder både udformningen samt setuppet på ansøgningen og det er ofte synd, da ansøgeren jo sagtens kan være den rette person til kobbet, men han/hun er bare ikke god til at skrive en ansøgning og sælge sig selv godt nok, den slags hjælper mit system jo også.

Mit system er baseret på at få ansøgeren til en jobsamtale, hvor ansøgeren så kan sælge sig selv, mit system er ikke lagt an på at personen får jobbet, men netop på at personen kaldes til en jobsamtale, hvis det lykkedes er min mission opnået 100%.

Hvor mange tror DU får en anden til at skrive deres ansøgning, der er faktisk firmaer derude der lever af at lave andres ansøgninger, forskellen er bare at de tager 10-20 gange mere end jeg gør for at lave ansøgningen.

Jeg vil til enhver tid påstå at mit system kan lave en ansøgning der er fuldt på højde med dem de fleste mennesker skriver, nu skal jeg jo ikke kunne sige hvor god du er til at skrive ansøgninger, men naturligvis er der mennesker der er rigtig skrappe til det og de kan måske lave en bedre ansøgning end mit system.

Du har IT systemet til ALT muligt også personlige ting, hvorfor pokker skulle der så ikke kunne findes et system der kan lave en ansøgning, det er for mig at være snæversynet og uden mulighed for at tænke fremad og netop kunne bruge IT til andre ting en dem du kender idag, tænk fremad i stedet for at "lænke" dig til de muligheder der allerede findes idag, see the future my friend, den er lige om hjørnet, hvis man ellers har åbne øjne og et åbent sind til den slags udfordringer.

Hvordan og hvorfor tror du headhunter firmaer og store firmaer bruger disse "psykolog" tests når de ansætter folk, det er da netop fordi de rent faktisk kan bruges til noget, jeg har selv været igennem et hav af dem i min mere end 20 årige IT karriere og jeg er ofte blevet forbavset over hvad de kan finde ud af, ud fra en masse "tåbelige" spørgsmål, som efterfølgende køres igennem en computer, så jeg er absolut ikke enig med dig, naturligvis kan IT også bruges til at skrive ansøgninger også med et mere eller mindre personligt præg, det kommer an på hvordan systemet er skruet sammen.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Tak for din reaspons - jeg splitter lige mit svar op da det gør det hele lidt nemmere.

Kim Boldig:

Hej Kasper

Naturligvis må du det, vi har alle ret til at have vores mening Smile

Jeg er absolut ikke glad for vendingen standard ansøgning, det mener jeg absolut ikke man kan kalde dem vores system laver, derudover kan du som tidligere sagt selv indsætte personlige ting hvis du finder det nødvendigt at tilføje, indsætte eller erstatte det der allerede står eller hvis du mener der skal være mere personlige ting i ansøgningen.

Om vi kalder det for en standard løsning, skabelon, template eller lign. - er i bund og grund ligegyldigt. Min pointe i starten var at et system ikke kunne skrive en kvalificeret ansøgning for en. Jeg mener at du med ovenstående - gør det ret klart at systemet netop heller ikke skriver ansøgningen, men laver en skabelon, som man så kan rette i. Dette er præcis ligesom alle de jobportaler gør.

Og det er muligt - den laver skabelonerne perfekt, men det er stadig en skabelon og så mener jeg man kommer længere med at kalde det for hvad det er.

Kim Boldig:

Det KUNNE jo være at netop det du kalder standard ansøgninger havner i skraldespanden, netop for det er noget rigtig skidt, men igen, vores er IKKE standard ansøgninger og det ville du kunne se hvis du lavede nogle stykker, jeg kan naturligvis bedre udtale mig om det da jeg har lavet og udviklet systemet og netop derfor ved hvad det rent faktisk kan gøre for job ansøgeren. Jeg har set mange ansøgninger som har været noget skidt, det gælder både udformningen samt setuppet på ansøgningen og det er ofte synd, da ansøgeren jo sagtens kan være den rette person til kobbet, men han/hun er bare ikke god til at skrive en ansøgning og sælge sig selv godt nok, den slags hjælper mit system jo også.

Der findes mange niveauer af stadardløsninger, men fælles for dem alle er at de sjældent er kreative eller inspirerende at læse hvilket, selvfølgelig afhængig af jobbet, er en væsentlig del af det at få jobbet.

Nu er det anden gang du i denne debat hentyder til at jeg ikke kan udtale mig om tingene fordi jeg ikke har brugt dit system. Jeg vil derfor igen påpege at det er noget vås - Jeg kan udemærket udtale mig og tingene da debatten handler om hvorvidt succesrate er højere eller lavere, om det er forkert eller ej og sidst men ikke mindst min mening. Jeg behøver ikke bruge 13 euro på dit system for at udtale mig om tingene her da er ganske logiske og tager udgangspunkt i din egen argumentation.

Du taler om setup, layout og udformningen af ansøgningen og DET kan dit system hjælpe med ligesom alle andre skabeloner på markedet inkl. dem i Microsoft word osv. - nogen på bedre niveauer end andre selvfølgelig. JEG taler om at dit system IKKE kan generer en kvalificeret ansøgning fordi en ordentlig ansøgning bør have et indhold målrettet til det enkelte job med fokus på de vinkler, som det enkelte jobopslag har fokus på.

Uden tvivl at vedkommende kan være den rette til et job uden at være den bedste til at skrive en ansøgning og derfor kan man finde meget inspiration til at skrive jobansøgninger på nettet. Dette finder ikke sted på alle niveauer - en akademisk uddannet, som ikke kan skrive en jobansøgning? Jeg tvivler og hvis vi taler om ufaglært arbejde så er fokus mere på arbejdsmoral, persontype og loyalitet og det kan et system sgu ikke skrive.

Kim Boldig:

Mit system er baseret på at få ansøgeren til en jobsamtale, hvor ansøgeren så kan sælge sig selv, mit system er ikke lagt an på at personen får jobbet, men netop på at personen kaldes til en jobsamtale, hvis det lykkedes er min mission opnået 100%.

Hvor mange tror DU får en anden til at skrive deres ansøgning, der er faktisk firmaer derude der lever af at lave andres ansøgninger, forskellen er bare at de tager 10-20 gange mere end jeg gør for at lave ansøgningen.

At dit system er baseret på at få folk til samtale og ikke at de skal have jobbet gør kun tingene endnu mere skævt fordi - HVIS man vil have et job, som jo må være grunden til man skriver en ansøgning, så skal vejen dertil være planlagt allerede i ansøgningen. Hvis du ikke rammer de rigtige vinkler og fokuspunkter, som opslaget lagt vægt på - noget mere tydeligt end andet. Så er chancen for en samtale meget meget lille. Fokus skal da ligge på at få jobbet fra start og ikke bare at komme til samtale.

Jeg er klar over der er firmaer, som lever af at skrive ansøgninger for folk. Hos de professionelle firmaer der er derude gør de det også personligt og forløbet er noget længere end at bestiller en skabelon via en hjemmeside. Du kan ikke sammenligne deres service med dit system og at de tager mere for det - Ja resultatet er med garanti også derefter.

Kim Boldig:

Jeg vil til enhver tid påstå at mit system kan lave en ansøgning der er fuldt på højde med dem de fleste mennesker skriver, nu skal jeg jo ikke kunne sige hvor god du er til at skrive ansøgninger, men naturligvis er der mennesker der er rigtig skrappe til det og de kan måske lave en bedre ansøgning end mit system.

Igen taler du fra layout og setup - uden tvivl dit system sikkert vil kunne hjælpe mange med det. Et system kan bare ikke generer personligt om målrettet indhold medmindre man putter så mange parametre ind at du ligeså godt kunne have skrevet tingene selv.

Kim Boldig:

Du har IT systemet til ALT muligt også personlige ting, hvorfor pokker skulle der så ikke kunne findes et system der kan lave en ansøgning, det er for mig at være snæversynet og uden mulighed for at tænke fremad og netop kunne bruge IT til andre ting en dem du kender idag, tænk fremad i stedet for at "lænke" dig til de muligheder der allerede findes idag, see the future my friend, den er lige om hjørnet, hvis man ellers har åbne øjne og et åbent sind til den slags udfordringer.

Hvordan og hvorfor tror du headhunter firmaer og store firmaer bruger disse "psykolog" tests når de ansætter folk, det er da netop fordi de rent faktisk kan bruges til noget, jeg har selv været igennem et hav af dem i min mere end 20 årige IT karriere og jeg er ofte blevet forbavset over hvad de kan finde ud af, ud fra en masse "tåbelige" spørgsmål, som efterfølgende køres igennem en computer, så jeg er absolut ikke enig med dig, naturligvis kan IT også bruges til at skrive ansøgninger også med et mere eller mindre personligt præg, det kommer an på hvordan systemet er skruet sammen.

Ja der er systemer til alt muligt og der er jo skønt, men systemer skabes for at hjælpe os og give os muligheder. Men det kan også blive for meget - hvilket var min pointe i starten at jeg synes det var forkert. Jeg er ikke snævertsynet jeg er bare realistisk og fortæller dig at det du skriver er noget pjat.

Du bliver ved med at pege i alle mulige andre retninger end det, som debatten handlede om - du taler om jobagenter, psykolog tests og at der er dårlige skabeloner systemer derude osv. osv. osv. I stedet for at diskutere den problemstilling, som hedder "hvordan kan dit system genere personligt og målrettet indhold" uden at kende en bunke fakta om personen.

Det er for mig et helt logisk spørgsmål at stille...

Vi behøver ikke være enige og jeg håber bestemt du får succes med dit system, som jeg skrev i starten ville jeg meget gerne bevises forkert. Jeg mener dog intet af det du har skrevet har ændret min mening og jeg finder det derfor ligegyldigt at blive ved at diskutere.

Såfremt du kan komme med en fornuftig argumentation for følgende "hvordan kan dit system genere personligt og målrettet indhold" uden at kende en bunke fakta om personen. Så lytter jeg gerne, men ellers så lad os stoppe den her.

Håber du får en god uge i sydens sol

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 18:56

Hej Kasper

Passer mig fint at stoppe den her, uanset hvad der kommer på bordet har du taget din beslutning at det ikke kan lade sig gøre og så er den ikke længere set med dine øjne, så enhver diskussion er nærmest umulig, realisme og nytænkning er vist ikke din stærke side :-)

Og ja, jeg hader virkelig at du kalder det skabeloner etc. da det absolut intet har med virkeligheden at gøre når man kigger på mit system, men lad det nu ligge, du har fået dit opkast og det er fint med mig.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 19:24

Hej Kim

Jeg synes faktisk du går væsentlig over stregen for hvad god stil er i et debatforum - ved at begynde at udtale om dig om andres evne til at være realistiske og nytænkende.

Kim Boldig:

, så enhver diskussion er nærmest umulig, realisme og nytænkning er vist ikke din stærke side :-)

Jeg har gennem hele debatten læst dine argumenter og svaret på dem - uden at angribe dig eller din person.

For en god ordens skyld så synes jeg du bør gøre det samme i fremtiden - når du skriver indlæg her eller hvilket, som helst andet forum. Jeg er ikke moderator - men er hver ved og kan se at dette er god stil på et forum. Øjet på være på bolden ikke på spilleren ;o)

Hvis du ikke kan tåle kritik af din service eller produkt - så lad dog være med at skrive indlæg om det.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)