Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

123-NewJob giver Aminoer rabat

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvis du føler at jeg angriber din person er jeg da ked af det, det var bestemt ikke meningen, så det vil jeg da gerne undskylde.

Jeg kan sagtens tåle kritik når det er velbegrundet og ordentligt undersøgt, jeg ville aldrig kunne angribe noget system hvis jeg ikke selv havde set det i funktion, det ville jo blive det rene gætteri og det er der, jeg bliver lidt "sur og knotten" :-) jeg mener bare at hvis man vil udtale sig så detaljeret som du gør bør man også have den fornødne indsigt i hvad det er man kommenterer og det mener jeg ikke at du har og derfor føler jeg lidt at du angriber noget som du rent faktisk, og vær nu ærlig, ikke aner om kan lade sig gøre, du TROR ikke på det kan lade sig gøre, og det er fint nok, men at være så stædig og påstå, som du gør,  at det bare ikke KAN lade sig gøre mener jeg ikke er dårlig stil.

Hvis dette var en almindelig måde at opfatte tingene på for mennesker generelt, ville mange ting aldrig have været opfundet idag og ville stadig befinde os i stenalderen. 

Best regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Det jeg udtaler mig om er min mening til systemet og den logiske tilgang til upersonlige ansøgninger - og her er det værd at notere sig at jeg har ansat folk til forskellige ting siden jeg var 18.

Men tilgang til debatten har været om det var forkert eller ej samt hvad jeg mente man kunne forvente af resultat - derudover har jeg været inde på hvad jeg mente man kunne kalde produktet. Jeg diskutere ikke andet end det.

Men stil din service gratis til rådighed og lad mig skive en ansøgning gennem det og så kan vi jo se om jeg ændre mening.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:35

Hej Kasper

Nej Kasper, jeg har ikke brug for din anderkendelse af mit system, det klarer kunderne i butikken fint og dem er jeg ganske godt tilfreds med, jeg ansatte folk allerede før du startede i skole Wink så det behøver da ikke være nogen kvalifikation til at bedømme noget man aldrig har set i funktion.

Lad os slutte denne lille "diskussion" og lade denne tråd dø ud, jeg tror alligevel ikke vi kommer videre. Måske vi mødes i en anden tråd engang, hvor vi er mere enige, det håber jeg da, men uanset hvad, tak for indsparket.

Ha' en rigtig fornøjelig uge !!

Best regards

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim er så venlig at give Amino-brugerne rabat og laver et indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig!"-tråden og det må være her Kasper åbenbart bliver forvirret og forveksler den med "Giv mig feedback på mit website/webshop"-tråden. Big Smile

Derudover kan jeg ikke se hvordan man skal tage Kasper's udmeldelser seriøst, nå nu du/han ikke selv har prøvet Kim's service.

Det vil være det samme som at sige, (følgende er kun et hypotetisk eksempel og ikke noget jeg selv mener)

"Jeg synes at Siingle-armbåndet er åndsvagt og desuden er jeg sikker på at det strammer om håndledet. Jeg har ikke selv prøvet det, men det er bare min mening!"

Hvad er egentligt hensigten med dit indlæg Kasper? Du skriver allerede i starten at du synes at det er forkert det Kim's service går ud på. Det er ok, alle behøver jo ikke være enig om alting, men der hvor du går over stregen er, at du i mandens salgs/tilbud-indlæg nedgør hans service, uden overhovedet at ha' prøvet hans service og dermed uden overhovedet nogen form for forudsætning for, at sætte dig ind i kvaliteten af hans service.

Til sidst kræver du så, hvad jeg selv synes er uforskammet, en gratis test af Kim's service!? Og hvorfor mener du så at Kim, behøver din accept og/eller vurdering af hans service?

Ved du hvad Karsten, jeg synes du skulle sende et par gratis armbånd til Kim, så han lige kan teste og vurdere om det produkt du sælger er anvendelig og af god kvalitet.

Kim, du må undskylde at jeg lige blander mig i dit indlæg, men jeg blev lige nød til at skrive min mening om herr Karsten.

Held og lykke til jeg begge.

PS.: Jeg synes personligt at Siingle-armbåndet er ret cool og virkeligt smart fundet på. Big Smile 

Kommer snart...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:51

Hej tænkstort

Det er faktisk et rigtig cool navn du har herinde, lige efter min tankegang Wink

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv, tak for opbakningen !! Jeg kender ikke Siingle armbåndet, men det er da sikkert helt iorden og held og lykke med det til Kasper.

Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med på websitet er mine tekster på forsiden, jeg skal have fundet en der kan kigge dem igennem og komme med nogle gode indspark til dem, måske man skulle tage fat i Hans, TT eller en af disse dygtige kreative "skrivefyre" dem er der jo heldigvis for os andre flere af herinde.

Best regards

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:57

Hej Kim

Nu du selv nævner dine tekster på forsiden, så tjekkede lige den danske version og lagde mærke til dette:

Sidste nyt

DOBBELT OP Vi er i sommerhumør og giver lige nu dobbelt op på antallet af ansøgninger du køber !! Læs mere

0000-00-00

Ser ud til der mangler et punktum evt, efter DOBBELT OP og at datoen ikke er slået til eller indtastet. 

Held og lykke med projektet.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 00:12

Hej Simon

Du har helt ret, dobbelt op skulle være en overskrift, havde bare glemt at indsætte et BR, det er nu rettet og datoen er tilføjet, tak for feedback.

...og tak

Best regards

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 08:40

Hej Tænkstort

Hensigten med mit indlæg var på ingen måde at nedgøre Kim's service - tværtimod så skrev jeg på tråden fordi jeg gerne ville vide mere om det - fordi jeg ikke følte jeg kunne danne mig et indtryk af om jeg kunne bruge det.

Det gjorde så at vi fik os en lille snak om hver vores mening at det ikke var det tråden handlede om kan jeg egentlig godt se - fokus blev flyttet.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 08:43

Hej Kim

Tak for snakken - Ja mon ikke vi snakkes ved i en tråd igen.

Hvis mit indlæg har været modtaget nedladende så hermed - Undskyld for det. Således er det ikke ment. Som jeg også har skrevet i indlægget før så kan jeg godt se at debatten har fundet sted i en forkert tråd - det beklager jeg sgu.

Jeg håber du får succes med systemet og nyder solen i syden.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 11:31

Så lidt Kim, sig til hvis der er andet jeg kan hjælpe med Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)