Hej Kasper Hvis du føler at jeg angriber din person er jeg da ked af det, det var bestemt ikke meningen, så det vil jeg da gerne undskylde. Jeg kan sagtens tåle kritik når det er velbegrundet og ordentligt undersøgt, jeg ville aldrig kunne angribe noget system hvis jeg ikke selv havde set det i funktion, det ville jo blive det rene gætteri og det er der, jeg bliver lidt "sur og knotten" :-) jeg mener bare at hvis man vil udtale sig så detaljeret som du gør bør man også have den fornødne indsigt i hvad det er man kommenterer og det mener jeg ikke at du har og derfor føler jeg lidt at du angriber noget som du rent faktisk, og vær nu ærlig, ikke aner om kan lade sig gøre, du TROR ikke på det kan lade sig gøre, og det er fint nok, men at være så stædig og påstå, som du gør, at det bare ikke KAN lade sig gøre mener jeg ikke er dårlig stil. Hvis dette var en almindelig måde at opfatte tingene på for mennesker generelt, ville mange ting aldrig have været opfundet idag og ville stadig befinde os i stenalderen. Best regards |
Hej Kim
Det jeg udtaler mig om er min mening til systemet og den logiske tilgang til upersonlige ansøgninger - og her er det værd at notere sig at jeg har ansat folk til forskellige ting siden jeg var 18.
Men tilgang til debatten har været om det var forkert eller ej samt hvad jeg mente man kunne forvente af resultat - derudover har jeg været inde på hvad jeg mente man kunne kalde produktet. Jeg diskutere ikke andet end det.
Men stil din service gratis til rådighed og lad mig skive en ansøgning gennem det og så kan vi jo se om jeg ændre mening.