Jeg står i den situation at jeg skal finde en medarbejder ret hurtigt mennnn troede naivt nok jeg bare liiii kunne gå på div job-sider og logge ind som arbejdsgiver men det er jo dyrt er der steder på nettet man kan søge efter arbejdskraft uden det koster 1000-2000 kr ?
Du kan blandt andet slå stillingen op på jobnet.dk, jobindex.dk og sikkert også andre uden at det koster dig en krone.
Men du risikerer så til gengæld at bruge oceaner af tid på fuldstændigt håbløse ansøgninger pga de tåbelige ledighedskrav om X antal ansøgninger..
Sidst jeg havde en stilling slået op offentligt kom der omkring 90% håbløse ansøgninger fra folk der på ingen måde var i nærheden af at opfylde kravene.
Ved den seneste ansættelse fandt jeg medarbejderen via mit netværk og sparede en masse tid og bøvl med ansøgninger og fik en jeg vidste der matchede profilen.
Jeps det gør de nemli og denne skulle så have været på her til morgen men stadig intet typisk, og de andre steder koster det som sagt bare kassen, så nu er butikkens døre og vinduer klisteret ind i skilte med salgsassistent søges absolut ikk ret pænt at se på