Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man medarbejder?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Som du allerede har opdaget, så koster det lidt at annoncere efter en ny medarbejder - dog vil jeg sige at de priser du nævner (1-2.000 kr.) er i den billige ende - det kan gøres meget dyrere  Smile

Jobnet er tilgengæld et godt sted at starte - det er gratis! og alle annoncer herfra kommer også på Jobindex og Ofir, så man rammer mange på denne måde. Til gengæld er det ren tekst, så ikke den store mulighed for at sætte det pænt op grafisk m.m.

Tilskud til medarbejder

Til en anden gang og måske et tip til andre så er det en mulighed også at kontakte det lokale jobcenter og de lokale andre aktører. De vil med stor sandsynlighed have et par interessante profiler gående. Det giver også den mulighed at prøve folk af i 4 uger, som er gratis for dig, og nogle af dem vil også have den mulighed at du kan få tilskud til deres løn i 6 mdr.
Og det er vel at mærke gode ressourcestærke folk vi taler om.

Det er desværre ikke en mulighed i dette tilfælde, da jobbet nu har været opslået offentligt.

Men ellers kan det være en god mulighed at undersøge inden man kaster sig ud i de mange andre muligheder der er for at søge ny medarbejder.

Vil du til næste gang du søger ny medarbejder se flere af de mulige jobdatabaser der er, så brug dette link.

Held & lykke med det!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sanne :)

Jeg syntes også det er nogle voldsomme priser disse jobsider tager for en jobannonce. Derfor har jeg lavet en jobisde hvor det er gratis at oprette jobannoncer :)

Det tager kun 2 min. og så er din jobannonce synlig, og du hjælper mig med at få gang i mit jobsite :)

Ha en rigtig god dag, og held og lykke med at finde den rigtige til jobbet :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)