Jeg vil ikke sælge dig noget som helst, bare skrive at "ja" det virker på Facebook. Hvis du har et godt produkt til en fornuftig pris samt en god hjemmeside. Så virker Facebook reklamer.
Det virker ganske fortrinligt hvis du målretter, sætter gode landingpages op, og løbende arbejder med optimering af annoncer.
Mht. fansider gør mange nok den fejl at de udelukkende bruger dem som billboards, hvor de kun ousher produkter. Se dem som en udvidelse af kundeservice, med alle de muligheder det giver for sparring med kunderne.
Har du selv rodet med facebook siden du spørger, eller endnu ikke kastet dig over det?
Hvis man har en salgs-optimeret hjemmeside og fører en god kampagne på Facebook, så har det enormt stor effekt!
Kender en person, som ejer en webshop. Han har fået salgs-optimeret sin hjemmeside og kørte Facebook-reklamer/kampagner. - Dette blev han nød til at stoppe med, for han kunne ikke dække efterspørgslen og havde konstant udsolgt. - Nu skal det siges han også har et genialt koncept.
Men ja, det fungerer helt sikkert! Kan anbefale userturn.dk hvis du ønsker at få salgs-optimeret din webshop.
Jeg er ved at starte en webshop op med strømper. Her bruger jeg facebookreklamer til at få folk til at signe op til vores nyhedsbrev. Det virker helt kanont!