Hej alle Aminoer. Jeg skal snart have mig en webshop, og det er - som så meget andet - ret nyt for mig. Derfor søger jeg gode råd til ting jeg skal huske at shoppen gerne skulle kunne fra start, så jeg ikke lige pludselig står i den situation, at jeg har brugt en masse tid og penge, på noget der alligevel ikke er godt nok. Shoppen kommer til at have sindssygt mange varer, og den skal på en eller anden måde, kunne bruges i hele EU (Eller verden, men pimært EU). Jeg er selv kommet fem til at følgende er noget der er et must:
Det er nogenlunde der jeg er lige nu, men er der noget jeg har glemt? Jeg er ikke kommet så langt at jeg er begyndt at kigge på de forskellige shop systemer, så jeg ved ikke om der er nogle af standard løsningerne der kan det hele, eller om jeg er nød til at bygge den helt fra bunden. Men jeg hører meget gerne fra jer der har shops, og har gjort jer nogle erfaringer, som I godt kunne have været foruden, så jeg slipper for det samme. Ikke at jeg tror de ikke kommer, for det gør de nok. Men det vile være rart at minimere dem fra start :o) |
Du kunne jo starter med at læse E-Pusher. LIght udgaven er gratis.
Ang. webshop system, vil jeg klart anbefale Magento der har alt hvad du skal bruge i en professionel shop (den er open source og koster gratis).