Hej Aminoer
|
Hej Mikkel
Jeg synes logoet er SUPER flot!.... Og kan bedst li den blå udgave
Kh
Sanne
Hej Aminoer
|
Jeg ville egentlig gerne se et i rødt også... Samtidig måske en *flash* fil der fader over mellem de tre farver over en periode af måske 60 sekunder. Det kunne se fedt ud hvis du kunne lave morphing mellem de tre. Men ellers - er den grønne den fedeste efter min mening, men jeg har også altid været en grøn :P |
Hej,
Det ser godt ud! ... men prøv lige at smide en lille version op. Bare for lige at se om det også "holder" når det skaleres ned |
Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk
Hej Tom! Men ja, at lave en flash fil, hvor farverne skifter kunne være fedt ja! |
Hej Mikkel Jeg synes det blå er flottest, men farver er jo en smagssag. Føler bare at der mangler lidt power i farven - den er lidt for støvet efter min mening og bogstaverne falder lidt i med den grå baggrund du har sat på. Den skal kunne træde kraftigt frem på den baggrundsfarve, du vælger. Derudover er det en rigtig flot illustration/bomærke du har lavet - MEN, når jeg tænker pixels, er det noget firkantet og derfor kan jeg ikke se ligheden til denne, nu den er rund! Sidst vil jeg sige at teksten står en my for tæt på illustrationen, samt at den er en smule for spinkel til den tunge illustration. Kunne du prøve at rykke den lidt til højre samt lave den enten lidt større eller federe? Håber du kunne bruge det til noget :-) Dorthe |
Hej Jeg tilslutter mig Maj-britt, lad os se om det holder når skaleres ned, jeg syntes og der er meget liv. /allan |
Så er det skaleret ned i den størrelse, jeg vile bruge i mails på hjemmesiden, brevlinjer mm.
|
Fedt logo.
/ Mikkel Hansen :) |
Tak for alle jeres bemærkninger og super gode feedback! Amino er sku' stedet med den hurtigeste feedback! Mvh. |