Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sku også mest til den blå udgave. :)

// Daniel Poulsen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:26

Mikkel Tschentscher:

Tak for alle jeres bemærkninger og super gode feedback! Amino er sku' stedet med den hurtigeste feedback!
Jeg vil tage alt det i har nævnt i betragtning og så forsøger jeg mig frem.

Fortsat god weekend!

Mvh.
Mikkel Tschentscher

Når du har en flash version - så send mig lige en PM :o)

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 11:24

Hej Mikkel

Jeg er mest til den grønne-version. Det er der selvfølgelig flere grunde til, men den som måske kunne være vigtigst for dig er at der overalt (og specielt i design-branchen) er mange blå logoer for tiden, og du skal jo helst skille dig ud ik'?

Synes også dit logo læner sig meget op af template-stilen, altså ligner lidt noget som er taget ud fra en joomla-template, hvilket jo kan være fint, men bare noget man skal være bevidst om.

Vil give Dorthe (kornerupdesign) 100% ret i det med lige at rykke teksten lidt og måske prøve at gøre den fed.

Held og lykke med projektet ;-)
Kristine Pedersen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:35

Jeg stemmer også på det blå..... Det er noget med folk forbinder blå med troværdighed og professionalisme - hvilket vel ikke er den værste ting, at spille på med sit logo :)

Men bortset fra det, så synes jeg måske selve designet ligger lige lovligt tæt op af Google Chrome logoet.... Fordele og ulemper (herunder de juridiske) ved det må du selv vurdere. Jeg kan kun udtale mig om min personlige opfattelse, og der synes jeg altså det minder for meget om Googles Chrome logo :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:39

Fama:

Jeg stemmer også på det blå..... Det er noget med folk forbinder blå med troværdighed og professionalisme - hvilket vel ikke er den værste ting, at spille på med sit logo :)

Men bortset fra det, så synes jeg måske selve designet ligger lige lovligt tæt op af Google Chrome logoet.... Fordele og ulemper (herunder de juridiske) ved det må du selv vurdere. Jeg kan kun udtale mig om min personlige opfattelse, og der synes jeg altså det minder for meget om Googles Chrome logo :/

hold da op - det er først nu jeg har lagt mærke til det ja! Det er måske lige lovligt et ripoff jeg har lavet der..
Det er sjovt som man kan blive inspireret underbevidst. jeg bruger selv google chrome ofte når jeg cross-borwser tester, så måske det har spillet mig et puds?

Men i al fald, jeg vil kigge på det og så lave lidt om, for ja, det ligner da godt nok meget :O

Tak for det Fama!

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:37

Meget pænt logo, jeg ved ikke om jeg vil sige at logoet decideret giver udtryk for det du siger men det er da ret flot.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 13:50

Jeg kan godt lide den blå - men synes kontrasten til baggrunden er for lille. Stregen i midten ville nok også stå stærkere hvis den var lidt tyndere og mørkere.

Mht. at gøre logoet mere unikt i forhold til Google Chromes logo kunne du fastholde idéen om noget rundt med spor i - lidt i stil med en petauqe-kugle - men stadig semitransparent

http://www.10.be/work/europe-assistance-petanque-292.jpg

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:00

God idé med petanque-kuglen! Det er noget jeg vil præve mig frem efter!
Ja jeg forsøger at gøre teksten større og mere kraftig samt at give den en lidt større Wow-effekt som tidligere er nævnt.

Tak for feedback - jeg vender tilbage med udkast nummer 2 snarest ;)

Fortsat god søndag :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)