Jimi - det er egentligt sjovt nok. Jeg kom fra musikbranchen - det hårde professionelle "rock'n roll" liv i 15 år - med alt hvad dertil hører ... Så kom jeg over i Internet og så SEO branchen. Og her viste det sig hurtigt at der blev mindst ligeså meget rock'n roll - bare på første klasse i stedet for. Dyre hoteller, champagne, fester og alt det der hører til. I hvert fald i den lille gruppe SEO'ere, der var var med som talere på de første internationale søgemaskinekonferencer. En flok glade internet-anarkister. Vi holder i øvrigt stadig meget godt sammen og fester fortsat intensivt, når vi mødes :) |
Mikkel deMib Svendsen:Klap-hat og bongvenner - jammen dog, du kan mange fine ord. Brug hellere tiden på lidt SEO så går det nok bedre :)
Jeg har aldrig "bonget" med dig - men jeg deler viden om XML sitemaps med dig. Og vi er da mange i verden, der har forstået, hvor XML sitemaps kan benyttes, og hvor de absolut ikke skal benyttes. Også en hel del flere end et par.
Jeg tror ikke, det kan betale sig at bruge kræfterne her, Mikkel. Det minder om "Senna æraen": Ind fra højre på Amino og så i gang. Og inden for det første døgn kaldes både du og jeg klaphatte. Det minder altså rigtig meget om ham Senna ;-)
Aminoerne er jo voksne mennesker - de kan sikkert sagtens skille ad, hvad der er værd at lytte til og ej.
Bong-fred, klaphattehilsen og andet godt herfra- nu skal jeg grille!