ja, du kan gøre det at du med ren HTML laver overskriften til en h2 samt link til undersiden. Det er meget normalt at have en yderligere beskrivelse af et produkt, og det er også der man i rigtig mange tilfælde ligger mange af sine kræfter når man skal optimerer til søgemaskinerne. Så nej den er ikke overflødig. Er du i tvivl om folk så ved at de kan klikke på overskriften for at komme videre til en mere uddybende beskrivelse, kan du fx bruge » efter produktnavnet, eller måske lave en lille grafik som passer godt ind, men som stadig siger at man kan gå videre til noget. er du endnu mere i tvivl, kan du også bare have link begge steder, dog vil jeg ikke anbefale den metode. MVH Kim |
KTJ-Media.dk:Det virker imidlertid ikke som om du har læst trådstarters tråd ;) han spørger indtil brugen af XML sitemap, og i den forbindelse spørger han også indtil 100 links osv.Andy Max Jensen:Så, hvis du virkelig vil hav min respekt ...så vil jeg blive mere imponeret over hvis du brugte krudtet på at bidrage konstruktivt til at hjælpe manden med hans issue som han har postet her i tråden i stedet for at puste dig op.
Læser du så mit første indlæg i denne tråd, vil du også se at der bliver svaret på det. og det er nu engang det alle har svaret på. Men så kom du med dine underlige og ikke så gennemtænkte svar.
Her lader det heller ikke til at du læser hvad mikkel skriver, prøv engang at læse det mikkel skriver...Andy Max Jensen:Og hvis du ikke allerede har læst indlæget fra SeoMoz om Sitemaps, så kan det anbefales. Han har selv været skarp modstander, men hans erfaring har vist det modsatte over tid. Det skyldes sikkert både at Google har vægtet det højere i deres ranking af et site, og at teknologien generelt er blevet adopteret af alle de store søgemaskiner med tiden. Yderligere kompenserer sitemaps for mange af de informationer som søgemaskinerne ellers mangler på et dynamisk website.yderligere så kan det godt være at du måske skulle tage et kig på hvornår den artikkel er skrevet, det er over 3 år siden den er skrevet, der bliver samtidig også linket til en nyere en i samme artikkel, denne er dog over 2 år gammel. Så det er alt i alt gammel information som der står i artiklerne. Og når nu du insisterer på at mikkel skal læse den artikkel, så synes jeg da lige at du skulle tage et kig på denne artikkel som også er rimelig gammel, og hans seneste update er næsten 2 år gammel.
Jeg vil forslå at du undersøger ting før du skriver de ting du skriver. først og fremmest fordi du prøver at diskuterer med folk som har en del mere erfaring end du har inden for SEO, men også fordi det ikke ligefrem får dig til at stå særlig godt, hverken her på amino eller i det hele taget i markedet. Det er selvfølgelig alt sammen godt for os andre, men alligevel, det gavner dig ikke rigtig.
Hvis du havde undersøgt ting og læst de indlæg som der er blevet skrevet ville du også vide at Mikkel helt sikkert har undersøgt brugen af sitemaps for ikke ret længe siden, du ville også vide at jeg har testet og er stadig igang med at teste brugen af sitemaps, resultatet af testen kan du se på mit svar i starten af tråden ;)
Nu har du fået lidt konstruktivt at forholde dig til. Trådstarter har jo fået svar på det han spørger om.
I den sidste kommentar der er fra de artikler du har linket til skriver han at han råder alle hans kunder til at bruge sitemaps (og næsten alle andre) ...resten af det du har skrevet vil jeg ikke kommentere på ...jeg har jo lovet at opføre mig pænt.