Har jeg forstået dette rigtigt, den måde man kan tjene pengepå er enten ved at få en bruger til at købe hos det firma man linker til eller også ved simpelthen bare at klikke på linket eller tilmelde sig deres webside. eller er det kun hvis en via min side(blog osv) køber fra firmaets side.
Kan godt se ide'en i det nu, men synes stadig det ville være rart med en masse info.
Søg på affiliate her på siden, så vil du finde en masse gode emner om det. Der er faktisk oprettet et en side til affiliate marketing her på siden. og søg noget mere på det på nettet, og du vil finde ud af at hvis du skriver interessante tekster, så får du en masse trafik på siden, som du vil kunne tjene penge på.
Jeg har ikke den store viden om affiliate marketing, da det ikke er noget jeg selv gør mig i, men har fået det anbefalet fra flere herinde. men du kan bl.a. læse mere om det her: http://www.affiliatemarketing.dk/
Har jeg forstået dette rigtigt, den måde man kan tjene pengepå er enten ved at få en bruger til at købe hos det firma man linker til eller også ved simpelthen bare at klikke på linket eller tilmelde sig deres webside. eller er det kun hvis en via min side(blog osv) køber fra firmaets side.
Kan godt se ide'en i det nu, men synes stadig det ville være rart med en masse info.
Som andre allerede har sagt er det vigtigste at dit projekt er noget du brænder for, uanset om det giver penge eller ej, det er den bedste måde at opnå success på, de andre ting er jo "kun" rent praktiske ting som kan løses.
okey, men en revisor kan vel hurtigt løbe op hvis det ikke er så indbringende i starten. eller kan man selv lære det via nettet, man kan jo efterhånden snart alt vi nettet. :-)
læser nu på en blog at disse tre sider blir fremhævet som de bedre affiliate netværkhjemmesider, forstår jeg dette rigtigt, at affiliate netværk er for firmaer der gerne vil have deres annoncer ud, og at jeg som den der gerne vil reklamere for firmaewrne skal finde andre sider eller?