Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten ingen startpenge, hva skal jeg søge efter at starte med.!?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen ken.

Har jeg forstået dette rigtigt, den måde man kan tjene pengepå er enten ved at få en bruger til at købe hos det firma man linker til eller også ved simpelthen bare at klikke på linket eller tilmelde sig deres webside. eller er det kun hvis en via min side(blog osv) køber fra firmaets side.

Kan godt se ide'en i det nu, men synes stadig det ville være rart med en masse info.

MVH Dennis

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:09

Søg på affiliate her på siden, så vil du finde en masse gode emner om det. Der er faktisk oprettet et en side til affiliate marketing her på siden. og søg noget mere på det på nettet, og du vil finde ud af at hvis du skriver interessante tekster, så får du en masse trafik på siden, som du vil kunne tjene penge på.

Jeg har ikke den store viden om affiliate marketing, da det ikke er noget jeg selv gør mig i, men har fået det anbefalet fra flere herinde. men du kan bl.a. læse mere om det her: http://www.affiliatemarketing.dk/

Tobias.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:11

Dennis7000:

Hej igen ken.

Har jeg forstået dette rigtigt, den måde man kan tjene pengepå er enten ved at få en bruger til at købe hos det firma man linker til eller også ved simpelthen bare at klikke på linket eller tilmelde sig deres webside. eller er det kun hvis en via min side(blog osv) køber fra firmaets side.

Kan godt se ide'en i det nu, men synes stadig det ville være rart med en masse info.

MVH Dennis

Hej

Det er korrekt forstået :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 13:16

interesant læsestof alle sammen. er jo lige noget i den stil jeg er ude efter. :-)

Nu skal jeg så bare vælge hvordan jeg vil reklamere, om det skal være via blog, hjemmeside eller lignende.

gransker lige lidt mere i det og vender så tilbage. :-)

MVH Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:21

Som andre allerede har sagt er det vigtigste at dit projekt er noget du brænder for, uanset om det giver penge eller ej, det er den bedste måde at opnå success på, de andre ting er jo "kun" rent praktiske ting som kan løses.

Held og lykke

Best regards

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 13:24

lige et hurtigt spørgsmål igen, hvordan med skatten, skal jeg selv sørge for at betale skat af de penge jeg evt. tjener, eller hvordan foregår det.

MVH Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:27

Yep, det er dit eget problem, overvej en revisor eller noget, med mindre du selv har forstand på det.

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 13:29

okey, men en revisor kan vel hurtigt løbe op hvis det ikke er så indbringende i starten. eller kan man selv lære det via nettet, man kan jo efterhånden snart alt vi nettet. :-)

MVH Dennis

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 13:59

er der andre affiliate sider i danmark end partner-ads.com.

MVH Dennis

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 14:18

læser nu på en blog at disse tre sider blir fremhævet som de bedre affiliate netværk hjemmesider, forstår jeg dette rigtigt, at affiliate netværk er for firmaer der gerne vil have deres annoncer ud, og at jeg som den der gerne vil reklamere for firmaewrne skal finde andre sider eller?

MVH Dennis

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)