jeg er ved at forsøge mig frem i at sætte et wordpress theme op, men der er et eller andet der går galt for mig i Filezilla. Jeg trænger til en introduktion i hvordan man gør, så jeg fremover kan gøre det alene.
Jeg har downloadet Wordpress i web10 og forsøger nu og få det hele ind i filezilla, men det lykkedes indtil videre ikke.
Hvis du kan give mig et tip eller er frisk på at mødes i et kvarter eller en halv time, så skriv gerne. Jeg vil også gerne betale for det, bare du magter at oplære en ubehjælpsom person, hvad det tekniske angår.
Hilsen, Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
jeg vil have en fornuftig template på min side. Har downloadet wordpress i web10, men kan ikke få templaten over i Filezilla, hvilket så vidt jeg har forstået skal gøres for at få templaten op.
Det virker ret kompliceret på mig. Kan man ikke uploade en template i selve wordpress? Jeg kan dog ikke se hvordan.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
ja, jeg kan se alle themes der også. Men så kan jeg gemme den på min desktop. Hvordan får jeg den så aktiveret som mit theme? Og kan den ændres eller er det en fast template så?