Jeg bruger min iPod til at surfe over WIFI, og det gør jeg tit. Jeg har den jo altid på mig. Når jeg engang får min iPhone vil jeg selvfølgelig begynde at bruge 3G internettet, når jeg er i bussen f.eks. (:
Og flere og flere begynder at bruge mobilen til at gå på internettet.
Tjek dette link: http://blog.just-eat.dk/boom-i-bestillinger-af-take-away-via-mobiltelefon/
Den sidste mobil jeg havde var også en smartphone. Den købte jeg med intentioner om at bruge den til lidt surf. Det blev bare aldrig en succes fordi:
1) Nettet var for langsomt 2) opløsningen på mobiler er så lav at man skal scrolle alt for meget 3) Skærmen er for lille 4) Der var næsten altid en "rigtig" computer i nærheden.
Hej. Jeg har en HTC Desire som er fantastisk til internet-surf. Jeg bruger den næsten dagligt til at tjekker Amino.dk med - men oftest når jeg er i nærheden af et hotspot.
Hvis du bruger WIFI og surfer på dit trådløse netværk, så er det jo gratis. Hvis du surfer på 3G, så kommer der jo an på hvilket abonnement på har. Oftest får du et vist antal GB du får med i dit abonnement. 3 sælger et abonnement, som er specielt velegnet til iPhone (siger de), hvor du får 20 GB, Fem timers fri tale, gratis sms, for 400 i måneden.
Jeg tror ikke folk vil bruge 3G internettet til at tjekke sites, men måske skal du bare egne med de bruger WIFI trådløst internet?
Jeg har lige fået en HTC Desire i denne uge, men synes godt nok at Telenors net kører for langsomt til at det er smart. Jeg regner med at skifte til Oister snarest, som giver gratis sms, samt gratis internet på 3's net for kun 69kr/mrd.