Den er såmænd lige til. Hvis du linker til domæne.dk/side1.html 10 gange i løbet af en tekst, så er det kun det link, som er øverst i din HTML kode, der krediteres. Dvs. at den ankertekst, der står i det første link er det der tæller. |
Andreas Lolk:Next.man:Hej ign Nicolai. Kan du ikke forklarer den yderligere til en som ikke helt er med ? :)Nicolaj Thomasen:Michael Christensen:Ved ordet knivslibning der ligger jeg nummer 2, det firma der ligger nummer 1 sender ting de ikke selv kan slibe til mig, så det er næsten nummer 1
Ordet slibning af knive er det der bruges mest, det er det jeg trimmer jævnligt, for der ryger jeg mellem 1-6 pladsen.
En anden ting er at Google kun tæller det første link til hver af dine undersider, fra hver underside på en hjemmeside med i beregningen, så i dette tilfælde er det kun ankerteksten "knivslibning" der gavner dig. Havde du valgt et link til en anden af dine undersider med ankerteksten "slibning af knive", så havde du fået kredit for 2 links.
Den er såmænd lige til.
Hvis du linker til domæne.dk/side1.html 10 gange i løbet af en tekst, så er det kun det link, som er øverst i din HTML kode, der krediteres. Dvs. at den ankertekst, der står i det første link er det der tæller.
Men hvis du linker til 10 forskellige undersider, domæne.dk/side1.html, domæne.dk/side2.html, domæne.dk/side3.html osv., så får du linkjuice til dem alle.