Jeg har en ledig annonceplads ledig, i et blad som udkommer i september måned. Bladet bliver udgivet i 1,1 millioner eksemplarer. Samtlige villaer og rækkehuse.
Normalprisen er et godt stykke over 100K
Der er 2 muligheder.
1.) Du giver en fast pris på annoncen
2.) Du har nogle varer som skriger til efteråret, og du giver mig en procentdel af salget.
Annoncen skal være klar tirsdag middag. (Jeg kan hjælpe med det grafiske)
Bladet er et boligblad, og henvender sig hovedsageligt til generationen over 25 år.
Der er som sådan ikke nogen bestemt branche, men timingen på produktet er altafgørende. (Flyverdragter fx ville være oplagt her i efteråret)
Alt efter tilbudet, prisstørrelse etc. så plejer der er kunne blive genereret mellem 350 og 1200 ordrer.
Man vil opleve at.
50% af købene sker inden for 1. uge
25% af købene inden for 7-20 dage
25% af købene efter 20 dage
Derudover vil man opleve en vanvittig høj konvertering. Over 20 % er ikke unormalt. De besøgende har ofte besluttet sig, hvis de først ender på hjemmesiden.
Bladet er et boligblad, og henvender sig hovedsageligt til generationen over 25 år.
Der er som sådan ikke nogen bestemt branche, men timingen på produktet er altafgørende. (Flyverdragter fx ville være oplagt her i efteråret)
Alt efter tilbudet, prisstørrelse etc. så plejer der er kunne blive genereret mellem 350 og 1200 ordrer.
Man vil opleve at.
50% af købene sker inden for 1. uge
25% af købene inden for 7-20 dage
25% af købene efter 20 dage
Derudover vil man opleve en vanvittig høj konvertering. Over 20 % er ikke unormalt. De besøgende har ofte besluttet sig, hvis de først ender på hjemmesiden.
Puha, 6 henvendelser ialt.. Det var godt nok ikke mange :/. Nu giver jeg det lige et par timer mere, men er egenligt lidt skuffet, også fordi jeg tror ikke jeg har fundet det/den rigtige endnu. Personligt ville jeg elske muligheden for at få testet et offlinemedie, for at teste om denne markedsføringsmulighed kunne kapitaliseres.
Du er velkommen til at sende mig en email på kr@dbm.dk med bladets navn, da du jo ikke vil oplyse det her på Amino (det kunne sikkert gi' dig flere henvendelser hvis du gjorde det).
Uden bladets navn vil jeg selvfølgelig give et bud på en annonce, men vil da gerne tilbyde flg:
Du sætter min annonce i bladet
Jeg betaler dig 10 % af dén omsætning det genererer
Jeg ved ikke hvordan det kan spores at salgene kommer fra bladet, men jeg kan da frasortere de salg som jeg kan se ikke kommer via bladet.
Du er velkommen til at sende mig en email på kr@dbm.dk med bladets navn, da du jo ikke vil oplyse det her på Amino (det kunne sikkert gi' dig flere henvendelser hvis du gjorde det).
Det er ikke fair over for dem som betaler kontant ved kasse et, at jeg her annoncerer at man kan få en performance baseret aftale. Der udgives ca. 5 forskellige boligblade om året, det er i dette sammenhæng ikke essentielt at hvilket af dem.
Jeg takker nej tak til bokseudstyr, det er en alt for "snæver" målgruppe.