Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 x A4 sides annoncering, i blad som udgives i 1,1 mill. eksemplarer haves i overskud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En super tilbud, til en med de rette varer.

Jeg har en ledig annonceplads ledig, i et blad som udkommer i september måned. Bladet bliver udgivet i 1,1 millioner eksemplarer. Samtlige villaer og rækkehuse.

Normalprisen er et godt stykke over 100K

Der er 2 muligheder.

1.) Du giver en fast pris på annoncen

2.) Du har nogle varer som skriger til efteråret, og du giver mig en procentdel af salget.

Annoncen skal være klar tirsdag middag. (Jeg kan hjælpe med det grafiske)

Ingen bud er for små, skriv en privat besked via Amino.

Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:22

Hej Jimmy.

Nogen bestemt branche eller målgruppe som bladet henvender sig til?

Vil du oplyse navnet på bladet?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 08:51

Bladet er et boligblad, og henvender sig hovedsageligt til generationen over 25 år.

Der er som sådan ikke nogen bestemt branche, men timingen på produktet er altafgørende. (Flyverdragter fx ville være oplagt her i efteråret)

Alt efter tilbudet, prisstørrelse etc. så plejer der er kunne blive genereret mellem 350 og 1200 ordrer.

Man vil opleve at.

50% af købene sker inden for 1. uge

25% af købene inden for 7-20 dage

25% af købene efter 20 dage

Derudover vil man opleve en vanvittig høj konvertering. Over 20 % er ikke unormalt. De besøgende har ofte besluttet sig, hvis de først ender på hjemmesiden.

Jimmy

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:05

Dimsedut:

Bladet er et boligblad, og henvender sig hovedsageligt til generationen over 25 år.

Der er som sådan ikke nogen bestemt branche, men timingen på produktet er altafgørende. (Flyverdragter fx ville være oplagt her i efteråret)

Alt efter tilbudet, prisstørrelse etc. så plejer der er kunne blive genereret mellem 350 og 1200 ordrer.

Man vil opleve at.

50% af købene sker inden for 1. uge

25% af købene inden for 7-20 dage

25% af købene efter 20 dage

Derudover vil man opleve en vanvittig høj konvertering. Over 20 % er ikke unormalt. De besøgende har ofte besluttet sig, hvis de først ender på hjemmesiden.

Jimmy

og navnet på bladet er ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 09:07

Feedback:
og navnet på bladet er ?

Det mindst interessante..Annoncøren skal selvfølgelig nok få det af vide. Annoncøren vil ikke blive publiceret her

Jimmy

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 09:35

Puha, 6 henvendelser ialt.. Det var godt nok ikke mange :/. Nu giver jeg det lige et par timer mere, men er egenligt lidt skuffet, også fordi jeg tror ikke jeg har fundet det/den rigtige endnu. Personligt ville jeg elske muligheden for at få testet et offlinemedie, for at teste om denne markedsføringsmulighed kunne kapitaliseres.

Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:48

Hej Dimsedut.

Du er velkommen til at sende mig en email på kr@dbm.dk med bladets navn, da du jo ikke vil oplyse det her på Amino (det kunne sikkert gi' dig flere henvendelser hvis du gjorde det).

Uden bladets navn vil jeg selvfølgelig give et bud på en annonce, men vil da gerne tilbyde flg:

• Du sætter min annonce i bladet
  • Jeg betaler dig 10 % af dén omsætning det genererer

Jeg ved ikke hvordan det kan spores at salgene kommer fra bladet, men jeg kan da frasortere de salg som jeg kan se ikke kommer via bladet.

www.bokseudstyr.dk vil stå som annoncøren.

Hvad synes du?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:07

Jimmy

Har sendt dig en PB

Venlig hilsen
Ole

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 10:32

ditbrugtmarked:
Du er velkommen til at sende mig en email på kr@dbm.dk med bladets navn, da du jo ikke vil oplyse det her på Amino (det kunne sikkert gi' dig flere henvendelser hvis du gjorde det).

Det er ikke fair over for dem som betaler kontant ved kasse et, at jeg her annoncerer at man kan få en performance baseret aftale. Der udgives ca. 5 forskellige boligblade om året, det er i dette sammenhæng ikke essentielt at hvilket af dem.

Jeg takker nej tak til bokseudstyr, det er en alt for "snæver" målgruppe.

Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:53

Hej Jimmy.

Dimsedut:
Det er ikke fair over for dem som betaler kontant ved kasse et, at jeg her annoncerer at man kan få en performance baseret aftale

Her er hvad du selv skrev i start-indlægget:

Der er 2 muligheder.

1.) Du giver en fast pris på annoncen

2.) Du har nogle varer som skriger til efteråret, og du giver mig en procentdel af salget.

Men okay, jeg trækker mig ud af tråden og ønsker dig held og lykke med salget.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)