Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fake - ja eller nej?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige en diskussion på Facebook med en om dette er fake eller ej. Hvad siger i?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 11:39

Jeg er ret sikker på den er fake, men de har da fået meget opmærksomhed på den 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 11:41

der findes jo flere af de her videoer der ser meget realistiske ud, fx også den hvor de kaster en bombe ind i søerne i København og surfer på bølgen.

Jeg tror ikke på den, selvom jeg er stor tilhænger af Federer. Men jeg tror ikke at det er muligt, især fordi det er i studiet. Det er sgu nemmere at ramme hjørnet af tennisfeltet end dåsen på hovedet af en person.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 11:42

Hvis det er ægte, er det rimelig godt lavet.. :)

// Daniel Poulsen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 11:44

Hvis det er ægte, så har dåsemanden nerverne i orden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 11:45

Helt klar fake - Vi har jo set en del af denne slags reklamer. Der var også en med Ronaldinho for et par år siden, hvor han gentagende gange hamrer bolden på overliggeren for at tæmme den med brystet bagefter.

Det er jo en fantastisk reklame hvor forbrugeren selv "smider" den rundt på nettet - Det er 4-5 gange inden for de sidste par dage jeg har mødt den.

Skulle denne være ægte, så er ham med dåsen på hovet meget modig. Jeg ville nok overveje at dække ansigtet hvis der kom en tennisbold lige imod mig :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:45

Hej Lars

Selvom jeg mener Federer er en sand mester med en ketsjer, så må jeg sige - den må være fake.

Jeg har intet at bygge det på, men hvis han bliver nervøs under en match - når han skal serve og har svært ved at sætte den i krydset osv.

Ville han så ikke også blive rimelig nervøs under sådan en præstation her - Jeg mener bare 200 km/t i lige i fjæset på en gut?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 11:47

Hej Kasper,

jeg kunne ikke være mere enig. Det ser lidt ud som om han kunne gøre det der 100 gange i træk.. Men sådan forholder det sig desværre ikke i virkeligheden.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:50

Helt klart fake - INGEN tennisspiller kan ramme så præcist.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:51

Lars :

Hej Kasper,

jeg kunne ikke være mere enig. Det ser lidt ud som om han kunne gøre det der 100 gange i træk.. Men sådan forholder det sig desværre ikke i virkeligheden.

Hej,

Nemlig - men den ønskede effekt er jo at starte debatten, få videoen vist og postet mest muligt og det er der ingen diskussion om de er lykkes med.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)