Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge i dette

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

jeg har ofte overvejet at lave en side med gruppe køb som fx. wbuy.dk

men er der penge i dette, og er det svært at finde "sælgere" der ønsker at sælge produkterne 10-30% billigere ved x antal varer?

Jeg har en udemærket idé hvordan jeg ville markedsføre det og tror godt jeg kunne få mange besøgende, meeen er der mon penge i det .

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:22

Hej Patrick

Der er penge i alt - du skal bare tro på din ide og adskille dig.

Hvad mangler du for at starte ?

Bo

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:24

Sådan set det hele :)

Det blot en idé jeg har gået med  og ville lige høre om det først, før jeg gik i krig med at finde programmør / script design m.m.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 14:28

:-)

Jeg har selv gået og overvejet det samme - jeg tror godt det ville kunne lade sig gøre

Bo

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:30

Hvad har forhindret dig I at starte?

Måske man kunne lave noget sammen?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:31

Det er en god idé - og jeg har også selv gået og tænkt over dette koncept - men jeg tror bare, at det er for svært at skaffe leverandører (de som skal gå med til rabatten og levere produktet med en så stor besparelse).

Men alt kan jo lade sig gøre. Så giv det da en skalle! Smile 

Tilmeldt 15. Oct 07
Skrevet kl. 14:32

Har bare "tumblet" med ideen.

Men det kunne være fint med at gøre det sammen med

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 14:33

Hej Patrick

Tjek evt. min blog der handler om muligheden for at lade købere samle sig en i gruppe, for at opnå grupperabat!

Grupperabat - Hvis du kobler den sammen med mit andet indlæg, om at handle direkte fra FaceBook kan du komme hurtigt igang Smile

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:38

Agent, vil da læse din blog.

Til alle dem der evt. har lyst til at gå sammen om dette projekt, vil I ikke sende mig en mail til

Patrick @ barkowski . dk med lidt information om jer, dvs. alder, hvad i laver og hvilke kompetencer i har.

Ville da være sjovt at gå nogle aminoer sammen om dette projekt,

tror det handler om at løfte telefonen og ringe ud til firmaer / webshops der forhandler de produkter man ønsker eller sende mails. Der skal nok være nogle der er friske, hvis de lige pludselig kan få solgt 10 varer på en gang.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:38

Jeg har leget lidt med Rabatklub (VOMA.dk) og brugerne virker jo altid glade for rabat, men det kræver du kan slå igennem og få gode rabatter med dine leverandører, det er svært, men med rette mand kan det godt lade sig gøre :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)