Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge i dette

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel: Ja tror det kræver lidt arbejde at opbygge et godt koncept, men lagt fra umuligt :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:59

Patrick:
Ja tror det kræver lidt arbejde at opbygge et godt koncept, men lagt fra umuligt :)

Det tror jeg bestemt heller ikke der er. Men jeg tror du vil gøre klogt i lige at sætte dig ned og tænke din motivation igennem, før du kaster dig ud i det. Det du skal spørge dig selv om er, om du vil lave sådan et site fordi du har set et smart koncept, du så kan kopiere, eller om du har set et koncept du tror på du kan forbedre.

Det kan lyde trivielt.... men det er altså en god øvelse. For der er jo absolut intet nyt i den slags købefællesskaber - recordere.dk har f.eks. kørt med det i over 5 år. Ja og så er der jo også wbuy, som du selv er inde på. Wbuy har så sandsynligvis lavet den øvelse jeg opfordrer dig til at lave. Det er godt nok ikke fordi de har opfundet det varme barbervand, men de har dog taget konceptet skridtet videre i forhold til situationen i DK.

Det korte af det lange er at jeg helt sikkert tror på man kan lave et fedt koncept med fælleskøb. Men det nytter ikke noget, at begive sig ind på markedet med et eller andet half ass kopi-koncept, da der som sagt allerede er seriøse aktørere igang.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53

Tro på din ide vær nyskabende , arbejde og nat og vær en rigtige iværksætter der tør satse alt og der aldrig ,giver op 

som der tro på sin ide , og er totalt ligeglad at der er lidt modgang i startfasen for det er altid og starten er svær , med den har positive energi vinder til sidste for tænk du er en sand vinder og du vindert

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:49

Jeg tror jeg vil kaste mig ud i dette!

Håber der er nogle medaminoer, der evt. kunne synes dette var spændende og havde lyst til at lave et hold af 2-3 mand om dette projekt :) Hvis ikke så bliver det et projekt jeg må lave alene :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:52

Jeg tror desværre de her er kommet dig i forkøbet Smile

Citat fra Sweetdeal's hjemmeside:

Hver dag får du et enestående tilbud fra sweetdeal. Det vil give dig mulighed for at foretage dig noget sjovt, spændende og interessant i netop din by til en rigtig god pris. Det kalder vi en sweetdeal!

Sweetdeals kan være alt fra et besøg på en god restaurant, ansigtsbehandlinger, teaterbilletter, oplevelser der får adrenalinet frem i kroppen og meget meget mere.

En sweetdeal bliver kun til noget, hvis et vist antal personer køber det. Derfor er det vigtigt, at du fortæller dine venner om sweetdeal, så du sørger for at der er nok, der køber netop de sweetdeals, du er interesseret i.

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil gøre opmærksom på at Wbuy.dk er til salg, hvis det kunne have interesse

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)