Vores mand siger at produktnavnene på alle vores produkter skal være H1, men vores SEO hjælpere siger at det er bedre, hvis navnet er et link. Altså produktnavnet er et link, som linker til produktbeskrivelsen.
I kan se vores side maler-maling.dk her: billig maling
Jeg kan sagtens se idéen med så mange links på vores side, men jeg ved ikke hvad googlebotten helst vil have.
I kan linke til jeres produktside med link med produktteksten fra jeres produktkategori/produktlistings og på produktsiden skal overskriften være produktnavnet i H1. Tror de folk har snakket forbi hinanden.
på denne side http://www.maler-maling.dk/20/c3/Produkter/Maling_udendoers/ er det en god ide at "Maling udendørs" er en H1. Mens overskrifterne på de listede produkter under gerne må være et link, og måske endda en h2 og et link i samme. alle produkterne som er listet skal ikke være en H1.
Der skal kun være én H1 på hver side, der kan sagtens være flere H2´ere. Jeg vil mene at hvis man kan oparbejde en base med 300 tekster (hver især med én h1), og samtidig kan fylde de 300 artikler med links til forskellige andre produkter (husk at links ALTID skal være med en title) - så er du sgu godt kørende.