Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst for Googlebotten: 300 stk H1 tekster eller 300 stk interne links?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I SEO kyndige Aminoer :-D

Vores mand siger at produktnavnene på alle vores produkter skal være H1, men vores SEO hjælpere siger at det er bedre, hvis navnet er et link. Altså produktnavnet er et link, som linker til produktbeskrivelsen.

I kan se vores side maler-maling.dk her: billig maling

Jeg kan sagtens se idéen med så mange links på vores side, men jeg ved ikke hvad googlebotten helst vil have.

Håber I kan hjælpe mig

Venlig hilsen

Michael Haahr
www.maler-maling.dk
billig maling på nettet

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:16

Begge dele!

I kan linke til jeres produktside med link med produktteksten fra jeres produktkategori/produktlistings og på produktsiden skal overskriften være produktnavnet i H1. Tror de folk har snakket forbi hinanden.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:23

Hey

Et eksempel:

på denne side http://www.maler-maling.dk/20/c3/Produkter/Maling_udendoers/ er det en god ide at "Maling udendørs" er en H1. Mens overskrifterne på de listede produkter under gerne må være et link, og måske endda en h2 og et link i samme. alle produkterne som er listet skal ikke være en H1.

På selve produktsiden http://www.maler-maling.dk/24/c3/m37/Produkter/Maling_udendoers/Heldaekkende_Traebeskyttelse_Vandbaseret/

Der må produktnavnet gerne være en H1.

Interne links er vigtige i forhold til SEO, da det er det som gør at Google finder rundt på siden.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:44

Der skal kun være én H1 på hver side, der kan sagtens være flere H2´ere. Jeg vil mene at hvis man kan oparbejde en base med 300 tekster (hver især med én h1), og samtidig kan fylde de 300 artikler med links til forskellige andre produkter (husk at links ALTID skal være med en title) - så er du sgu godt kørende. 

God fornøjelse 

/Lars

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:07

Man bør ihvertfald ikke have 300 H1 på en side, så blir google virkelig gal :P

Men en H1 der adskiller sektioner på siden, f.eks. Indendørs maling, Udendørs maling, Vandbaseret maling osv.

Og de sub tekst headings (h i h1 betyder heading) - kan jo så være H2-H6.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)