Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legal Offshore

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja, jeg ved at disse offshoretråde ofte ender i "lad være", men jeg håber at vi kan holde tråden på sporet ;o)

Er der nogle her, der kan anbefale en advokat som man kan få noget ansvarsfuld rådgivning fra?

På forhånd tak

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:43

Business:
Er der nogle her, der kan anbefale en advokat som man kan få noget ansvarsfuld rådgivning fra

Hvorfor ikke prøve at tage fat i Jacob Tøjner?

/Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:03

Hmmm....jeg har ikke indtryk af at det er noget han beskæftiger sig med, men hvis du ved at han gør, så vil jeg da prøve det ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:26

Business:
Ja ja, jeg ved at disse offshoretråde ofte ender i "lad være", men jeg håber at vi kan holde tråden på sporet ;o)

Det er vel ikke så underligt, al den stund at de fleste der spørger til den slags er ude på at "snyde" i skat - og dermed os andre.

Prøv at spørg hvilket udstyr du skal bruge til biltyveri - så får du nok samme svar :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:36

Jamen det kan da også være at der er andre muligheder......fx. uk ltd el. lign. - vi er bare nødt til at have et udenlandsk selskab, da man ikke som dansk firma, kan lægge apps på fx. android market pga af Googles arrogance.

Vi vil bare gerne være sikre på at vi gør tingene rigtigt/lovligt. Det plejer at være dyrt at lave fodfejl i den forbindelse.

Vi har ingen intentioner om at "snyde" i skat ;o)

Måse skulle overskriften hedde, "Hvordan laver man en lovlig selskabskonstruktion i udlandet?"

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:
Måse skulle overskriften hedde, "Hvordan laver man en lovlig selskabskonstruktion i udlandet?"

Der er intet galt eller ulovligt i at have et offshore selskab. Så på den måde er overskriften helt i orden. Problemet er først, hvis man ikke overholder de spilleregler, der er i forhold til eksempelvis det danske samfund. Der er der absolut intet belæg for at "fordømme"  Business ud for de informationer, der er givet.

Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:53

Ja, du har ret. Overskriften er nok ok ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:44

Er der slet ingen der har en idé til, hvor man kan få lidt rådgivning? SurpriseBig Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:12

Business:

Er der slet ingen der har en idé til, hvor man kan få lidt rådgivning? SurpriseBig Smile

Det kommer jo helt an på, hvor i verden du vil have det... Folk er typisk eksperter indenfor 1-2 lande jo...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:59

Tjah....måske England, men jeg aner intet om hvor det evt. vil være bedst og hvordan osv.....

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)