Der er en engelsk designet cykel, testet af børn, og efter at have lavet tier af prototyper er den endeligt noget frem til et resultat der siger spar to!
Cyklens fordele:
Der er monteret en bremse ( Så tænker folk hva' f* skal man bruge en bremse til på en børne cykel? Det skal jeg fortælle dig, når et barn ved første kontakt med et tohjulet køretøj, får gjort det til en vane at den dims med håndtaget er en bremse og hvis jeg hiver i den stopper jeg.. gør det at barnet har gjort det til en vane og når de så skal cykler på en lidt større cykel m pedaler. så har de allerede lært at bremse og har det i baghovedet (Psykologisk tilgang), og de er ikke bange for at cykle. Vor børn der ikke har haft en bremse har gjort det til en vane at "hoppe" af cyklen / falde / eller bremse ved at simpelthen smide føderne på jorden som kan være skadeligt for knæene.)
Den er lavet af 6061 alu rør. integreret styrfittings, 12 '' hjul m dæk / slange. en ekstra saddelpind når barnet bliver højre. en Quick Release, som gør det nemt at indstille saddelhøjden uden værktøj. samt ringeklokke (Som er det bedste salgstrick)
Den er billig og kval. messigt den bedste på markedet.
som forhandler har du størst avance i forhold til knokurrende mærker.