Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesignere! Hvis der var 10K på højkant ville I så deltage i denne konkurrence

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle webdesignere!

Vi vil rigtigt gerne havde mange designere til at prøve CloudSprout, når vi åbner vores beta-version.

I forhold til konkurrende produkter, er CloudSprout den hurtigste og letteste måde, at lave websites på uden at man går på kompromis med designfrihed eller kvaliteten af resultatet. Man skal ikke kunne programmerer, det hele foregår igennem en drag-n-drop editor og en Photoshop-integration.

Derfor overvejer vi at lave en konkurrence om hvilken designer der kan lave det bedste website på 15 min.
Præmien sætte vi til 10.000 kr.

Reglerne er simple man må havde lavet sin PSD etc. i forvejen og evt. skåret grafik ud. Men man skal starte fra bunden af med CloudSprout-delen. For at dokumenterer at man kun har været 15 min. om at samle sitet, skal man, optage forløbet med en skærmoptager f.eks. Camtasia.

Det er så vores plan at lægge alle de forskellige videoer på YouTube, så hele verden kan se hvor fantatisk systemet er :-)

Hvad synes du? Ville du deltage i sådan en konkurrence? Hvordan med præmier er en stor bedst eller skal vi satse på flere små!

Fra Faaborg
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50

Jeg synes umiddelbart det lyder meget spændende. Får man lov til at øve sig lidt inden konkurrencen?

/Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 20:53

Det lyder da spændende. Men jeg kunne umiddelbart også godt tænke mig at prøve systemet af først, og se hvordan man fx implementerer Flash objekter og lign. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 21:04

Hej Peter.

Det lyder super spændende!
Jeg har erfaring med design i Photoshop, så det lyder som en udfordring og en sjov konkurrence! ;-)

Som de andre spørger, er der så mulighed for at kigge lidt på det inden?

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:21

Ser super godt ud! :)

Lige nogle rettelser (rettelser indsat mellem ""):

FORSIDE:

Der er direkte integration med Photoshop"," og der skal ikke kodes.

CloudSprout er værktøjet"," hvis du vil droppe programmøren og selv vil foretage hele arbejdet med udarbejdelse og færdiggørelse af professionelle websites og shops. Du skal ikke kunne tekniske discipliner som html, css, database osv., men er kørende"," hvis du har Photoshop og lysten til at lære CloudSprout at kende.

Du skal først betale"," når sitet går live på eget domæne.

EKSEMPLER:
Websitet er "altafgørende" for vores markedsføring

TOUR:
Oplev hvor nemt og hurtigt det er at bygge sites "komma slettet" uden at skrive kode

PRØV GRATIS:

Skriv en mail til plu@cloudsprout.com "komma slettet" så kommer du på ventelisten til et "beta-login".
PRISER:
Først når sitet skal live på eget domæne"," koster det penge!
COMMUNITY:
Blogs, forum "og" tutorials er bare nogle af de ting"," der senere vil kunne findes på denne side...
MENNESKERNE BAG:
Nørder, en it-advokat, forretningsmænd og en kreativ superstjerne "-" det perfekte hold til at revolutionere måden websites bygges på! 

Muligt jeg har overset nogle fejl, men har bare lige skimmet det. Sig til hvis der er mere, som der skal rettes ;)
Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:30

Hej Allesammen

Ja, man må gerne lærer at  bruge systemet først! Det er faktisk meningen, at man først lærer sig selv at bruge CloudSprout, før man indsender sit forslag i form af en YouTube video.

Vi tænker på at holde konkurrencen enten hver måned eller kvartal, måske med forskellige temaer og temaer. Vi er ikke helt sikre på hvordan, vi skal afgører hvilket design der er bedst, nogle forslag ?

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:57

Super fed idé! 

- Klart noget jeg vil deltage i, hvis det bliver aktuelt!
Hvornår regner i med, at lancere en demo af betaen?

Jeg vil straks kontakte jer for en login til betaen ;)

MVH
Mikkel Tschentscher Pedersen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:02

Hej Stubbe

Tusind tak, for rettelserne jeg giver dem videre til tekstforfatteren når vi skal lave siden færdig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:09

Hej Mikkel

Jeg er rigtigt glad for du kan lide ideen!

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig angående beta-login (jeg har fået nogle andre men ingen hvor der stod Mikkel som navn), men du skal være meget velkommen til at skrive til mig på plu@cloudsprout.dk så sætter jeg dig på venteliste til et beta-login.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)