Hej alle webdesignere! Vi vil rigtigt gerne havde mange designere til at prøve CloudSprout, når vi åbner vores beta-version. I forhold til konkurrende produkter, er CloudSprout den hurtigste og letteste måde, at lave websites på uden at man går på kompromis med designfrihed eller kvaliteten af resultatet. Man skal ikke kunne programmerer, det hele foregår igennem en drag-n-drop editor og en Photoshop-integration. Derfor overvejer vi at lave en konkurrence om hvilken designer der kan lave det bedste website på 15 min. Reglerne er simple man må havde lavet sin PSD etc. i forvejen og evt. skåret grafik ud. Men man skal starte fra bunden af med CloudSprout-delen. For at dokumenterer at man kun har været 15 min. om at samle sitet, skal man, optage forløbet med en skærmoptager f.eks. Camtasia. Det er så vores plan at lægge alle de forskellige videoer på YouTube, så hele verden kan se hvor fantatisk systemet er :-) Hvad synes du? Ville du deltage i sådan en konkurrence? Hvordan med præmier er en stor bedst eller skal vi satse på flere små!
|
Jeg synes umiddelbart det lyder meget spændende. Får man lov til at øve sig lidt inden konkurrencen?
/Peter