Hvorfor er mit "kopieret ind på dansk", mens det du vel fortæller om er helt unikt og enestående som SEO ekspert i Joomla? Hvis ud lige tog dig tid inden du ville højne dig selv ville du også se, at det faktisk IKKE er kopieret over
Derudover, så er min vejledning ekstremt lavpraktisk, sådan at de fleste kan gøre det ved hjælp af de værktøjer der er uden at benytte 3. parts extensions. .htaccess er ALTID i min verden at anbefale, når man arbejder med duplicate content.
Fair nok at du vil brande dig selv som ekspert i det her, men lad vær at sige jeg har kopieret det ind, så det lyder som om jeg ikke selv har gjort mig nogle erfaringer. Det var dog en usædvanlig pubetær opførsel !
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Ja _alle_ 3. parts udvidelser som er værd at bruge tager jo sit udgangspunkt i .htaccess ligesom den helt basale tekniske søgemaskineoptimering til joomla jo også altid tager sig udgangspunkt i de rigtige tekniske værktøjer (.htaccess, mod_rewrite, 3. parts udvidelse m.v.) men problemet er bare lidt at det er rigtigt skidt at bruge Joomlas egen SEO funktion i forhold til 3. parts udvidelserne så det kan ikke anbefales overhovedet.
Det er jo skæppe fint du vil hente lidt seo juice i min tråd men den simultane 3 star vote var nok lidt i overkanten.
Og ja du arbejder med SEO men jeg tænker, spiser, sover og skider Joomla 24/7 og har gjort det i årevis og i sær også den tekniske søgemaskineoptimering så jeg behøver ikke brande mig som ekspert - jeg _er_ eksperten på det her felt i DK så er den sådan set ikke længere
Nuvel, Superman - rid du bare videre på dit trip. Det blander jeg mig ikke i... Det er helt iorden, du synes du er den bedste til søgemaskineoptimering af Joomla (kunne ikke lade være ) og at jeg er én af de bedste til søgemaskineoptimering i det hele taget - men jeg latterliggør ikke andre. Jeg respekterer de er på markedet og at de førende har været her lige så længe som jeg (12 år) plus minus...
Jeg gav dig 3 stjerner for at skrive som du gjorde - jeg synes dit ego-trip fortjente en 1'er, men at du tilbød et billigt og sikkert godt kursus samtidig- og jeg ville ikke helt synke til dit niveau, så du fik en 3'er :)
Tråden og det modne "Joomla-SEO monopol" i den er din !
Hyg dig
/Marcel Fuursted
Jeg deltog i det 1. kursus. Jeg er bestemt ikke blevet ekspert i SEO, men fik en hel del informationer i en hyggelig stemning, og blev en hel del klogere på logikken og mekanismerne ifm. søgeoptimering.
Så jeg kan rolig anbefale alle at deltage i disse par dage, hvis man er lidt nysgerrig mht. SEO, også selvom man måske ikke bruger Joomla!
Jeg gav dig 3 stjerner for at skrive som du gjorde - jeg synes dit ego-trip fortjente en 1'er, men at du tilbød et billigt og sikkert godt kursus samtidig- og jeg ville ikke helt synke til dit niveau, så du fik en 3'er :)
Jeg skriver jo netop at jeg egentligt synes du fortjente en enkelt stjerne for din pubetære måde at angribe Elisabeth link (og dermed mig) på, men at dét at du gjorde reklame for et kursus mere på baggrund af første succes synes jeg fortjente noget credit - derfor fik netop DÉT 3 stjerner!
Hvis nu jeg vitterligt bare ville hate på dig og synke til dit niveau havde jeg jo givet dig 1 stjerne, ikk'?
Nu fik jeg ihvertfald uddybet mit indlæg yderligere i tilfælde af, der er andre som dig der ikke bryder sig om at læse dét, de andre debatører skriver... Så vil jeg igen lægge tråden tilbage i dine hænder, så du ikke behøver føle dig truet :)
/Marcel Fuursted
1) Du gav mig 3 stars inden jeg havde skrevet igen - ergo holder din forklaring ikke.
2) Det er jo ikke elisabeth men dig selv som har lavet hendes indlæg og det ved både jeg og alle andre så drop nu bare acten - du er gennemskuet for længst.
2) Det er jo ikke elisabeth men dig selv som har lavet hendes indlæg og det ved både jeg og alle andre så drop nu bare acten - du er gennemskuet for længst.
Må jeg ikke anbefale marcels blogindlæg da???? Hold da op man skal passe på herinde..... Fedt at købe amino plus for sådan noget. Jeg melder mig af denne tråd igen. Det var ikke meningen at det skulle ende som at tage fjernbetjeningen fra en spæd????
som udefra strående forstår jeg SLET ikke hvad I laver på Ronni's tråd. hvorfor søren skal I byde ind med jeres kompetencer og drysse jeres links?? Er det fordi I ikke selv kan råbe jeres potentielle kunder op??
det er i hverfald sådan jeg ser og læser det som potentiel, og det vil aldrig gavne jer, tvært imod.
p.s. jeg har ikke behov for svar på mine spørgsmål!
som udefra strående forstår jeg SLET ikke hvad I laver på Ronni's tråd. hvorfor søren skal I byde ind med jeres kompetencer og drysse jeres links?? Er det fordi I ikke selv kan råbe jeres potentielle kunder op??
det er i hverfald sådan jeg ser og læser det som potentiel, og det vil aldrig gavne jer, tvært imod.
p.s. jeg har ikke behov for svar på mine spørgsmål!
Enig, det er da noget underlig flimmer og da slet ikke relevant ifm. tråden