Præcis - bortset fra, at brugerne bør komme først. mvh Hans |
JEPS !!!
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
http://www.raad-mal.dk/salg-af-maling/
Præcis - bortset fra, at brugerne bør komme først. mvh Hans |
Ib Abildgaard RÅD & MAL http://www.raad-mal.dk/salg-af-maling/ |
Jeg ville kalde mig selv rimelig dreven i SEO - men jeg er ingen tekstforfatter. Jeg ville nok kunne skrive noget fornuftigt, men det SEO jeg laver gavner siden i forhold til f.eks. Google og Bing, men ikke brugeren specielt. |
Som alle i branchen har vi alle vores egne holdninger til hvad der er det rigtige at gøre. Jeg ville nok hellere tage udgangspunkt i virksomheden, end i egne holdninger. Først og fremmest vil jeg give deMib fuldstændig ret, det optimale vil være at finde en tekstforfatter der samtidig er SEO-mand, men så skal man også være parat til at betale derefter (tror ikke han er helt billig). Så man bør først kigge lidt indad og se på sine budgetter, prioriteter og det reelle behov ved at iværksætte en grundig søgeords- og konkurrentanalyse. Det er ikke altid kunderne finder én på det man tror og måske konkurrenterne står så dårligt, at det er småting der skal til fra en SEO-mand. Måske kan i nøjes med en tekstforfatter og én SEO-mand til efterfølgende at tweake teksterne, måske man kan nøjes med en SEO-mand der kan lave nogle ok tekster, det kan naturligvis også være man skal hyre deMib eller én af hans folk. Alle tre muligheder kan være ganske udmærket - start med at se på jeres behov, eller få én til at hjælpe med det. /Lars |
Hej Det jeg vil sige er at en dygtig seo tekstforfatter også kan gøre det til en god tekst for os mennesker. |
jeg fik af vide mine tekster på min side er af striptease branches bedste da de er unikke og mest informationsrige og jeg ranker jo nummer 1 på alle ord relevante ord, med er ordblind og slet ingen teksterforfatter, synes selv jeg er et kvajhovedet til at formulere mig nogle gange , med det lykkes dog , at opnå en rimelige forståelse på min siden , men måske har jeg lidt grundviden om SEO. Et af de punkter han har påpeget at jeg har fremskaffet en unik viden om mit felt og har lavet de længste beskrivelser og har været nyskabende , var det bedste ved siden . Nogle enkelte sider snakket han om SEO pris siderne de var lidt ens der kunne gøres lidt SEO , lidt h1 tags med alt småting der kunne gøres . Derved hav en unik viden om dit felt og skriv løs og skaf mere og mere viden om dit felt og lave den side der er branches bedste med fleste gode informationer på
|
Kære Fru Glob, Mikkel og alle jer andre
|
Hej Jeg er 100% enig med dig. Mit budskab var egentlig bare, at det er svært at være en god seotekstforfatter. Salg og seo skal kombineres. Og det er, som sagt, slet ikke let ... Beklager jeg ikke var tydelig nok i min formulering før.
|
Hej fru Glob Har hurtigt skimmet svarene på dit spørgsmål - og jeg er bestemt ikke enig i, at du ikke kan finde en tekstforfatter, der kan få ord, salg og seo til at hænge sammen. Når man har valgt de rigtige søgeord, er det slet ikke så svært at skrive en velkomponeret tekst ud fra disse kriterier. Så stil dine krav og held og lykke med projektet.
Venlig hilsen Susanne Mogensen OUTSIDER Tekstbureau |
Hej Fru Glob, Jeg har god erfaring med først at få lavet en god salgstekst .altså en der fænger, rammer i øjnhøjde med målgruppen og slutteligt kan føre brugeren derhen hvor man ønsker. En efterfølgende SEO optimering kan tilrådes, så man er sikker på at de valgte nøgleord er nogen der bliver søgt på ...og selvfølgelig at indholdet af teksten er afspejlet på passende vis i Title, Description, Keywords, Overskrift, Tags og hvad man ellers har at gøre godt med. Send derefter teksten tilbage til tekstforfatteren for godkendelse. :-) Andy |
Andy Max Jensen