jeg kunne godt bruge lidt gang i banner med et logo der siger book onlin stripper , ring direkte til stripper , og 6 mere valgte tekst der køre i banner og med et billedet i , er det noget du kan levere , det skal bruges på min wordpress side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mange tak for alle de hurtige svar. Er glad for alt den positive feed back. Men ja gratis arbejde er vel altid noget man kan sige noget positivt om. Jeg har fået så mange opgaver allerede at jeg har lidt ventetid på. Men hvis ikke du har super travlt, så skriv gerne alligevel. og igen til alle. Send mig en mail, med detaljer mål osv. så kan jeg arbejde videre med det og skrive det i min kalender
Ja det tror jeg også er du har ret i. Men ved ikke hvad du forventer af sloganet skal få besøgende til at "sanse" Man skal vel kunne "finde ud af" hvad i beskæftiger jer med ud fra sloganet, men samtidig være sjovt og iøjefaldende. Men kigger videre på det :)
Jeg syntes rigtig godt om dit initiativ, og man kan jo sige at det er en fed måde at gøre sig bemærket på, og dette skal forstås positivt, for hvis du du f.eks laver et kanon stk arbejde for mig, vil jeg jo blive ved med at vende tilbage, og allederede for mig personligt er prisen næsten underordnet
Er rigtig glad for den positive feed-back. Men må desværre lukke for opgaverne allerede, da jeg er blevet bombaderet med spændene opgaver. Ved ikke hvornår jeg får tid til at tage imod flere opgaver. Men det er ihvertfald ikke sidste gang. Husk..!!! Det skal ikke tages som "Jubii gratis arbejde, kom vi overlæsser den stakkels mand med kæmpe opgaver" det skal være en lille hjælp, ikke en besparelse.