Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver gratis reklame for dig!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Håber det vækkede folks interesse. hehe

Men helt rigtigt, Har du en billedereklame eller andet du ønsker at få lavet, så smid mig en mail. Jeg laver En reklame til hver. Dette er kun en hobby, da jeg går i skole samtidig,. Jeg har et årsgennemsnit i reklamefremstilling og markedsføring på 12, samt 12 til begge fag til eksamen i år. Har arbejdet med markedsføringen af en cafe på fyn, og nogle freelance opgaver
Men dette er dog kun fordi jeg går og keder mig lidt i daglidagen og søger noget udfordring.

Stik mig gerne en mail på Petersen_63@hotmail.com

og skriv gerne her inde og giv mig evt, nogle ideer så finder vi ud af Danmarks flotteste reklame ;)

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 21:28

glemte lige at sige at der ingen forpligtigelser er. Men det er et råb om hjælp kære aminoer, om at give mig en mindre udfordring !

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:33

Dejligt, at du vil lave gratis billede-reklame for aminoer.:)

Men nu holder jeg mig heller ikke tilbage...Det billede-reklame du laver, kan evt sættes Gratis på http://solormen.dk (Der er dog nogle krav som skal opfyldes,læse dem på solormen.dk)

Hev en god aften...og giv Steffen en udfordring.:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 21:51
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:02

Har smidt dig en mail ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:09

God stil at tilbyde gratis arbejde, i stedet for alt det andet junk man jo kunne spilde sin tid på.

God karma din vej!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 22:11

mange tak for de gode tanker ;)
Jeg synes det er vigtigere at udvikle sig inden for de områder der interesserer mig, end det er at få nogle sedler i lommen. Jeg har tid og overskud og søger derfor udfordringer :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 22:23

Vupti dén er vi med på :) Super service.

Hvis du har en idé til et nyt slogan (evt. logo) til vores 'nye' firma ville det være super spændende.

Logoet er vi rimelig godt tilfreds med men, vores slogan hænger lidt i bremsen. Du kan se det på www.maila.dk

Med venlig hilsen

Kennet O

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 22:29

Hej Kennet O.

Hvis jeg skal gve et hurtigt bud, uden at have overvejet det, ville jeg sige du skulle rokerer rundt i dine ord. Musiske værktøjer for dit barn og dig, vi prioterer udvikling og leg.

Men skal nok gå og gnaske lidt videre på den. Kan regne ud at man skal kunne sanse at det omhandler pædagoisk udvikling for barn og forældre?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:30

HEj Steffen

Vi kunne rigtig godt bruge et topbanner til www.aaimport.dk hvor vi sælger elektriske løbehjul :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)