Men helt rigtigt, Har du en billedereklame eller andet du ønsker at få lavet, så smid mig en mail. Jeg laver En reklame til hver. Dette er kun en hobby, da jeg går i skole samtidig,. Jeg har et årsgennemsnit i reklamefremstilling og markedsføring på 12, samt 12 til begge fag til eksamen i år. Har arbejdet med markedsføringen af en cafe på fyn, og nogle freelance opgaver Men dette er dog kun fordi jeg går og keder mig lidt i daglidagen og søger noget udfordring.
Dejligt, at du vil lave gratis billede-reklame for aminoer.:)
Men nu holder jeg mig heller ikke tilbage...Det billede-reklame du laver, kan evt sættes Gratis på http://solormen.dk (Der er dog nogle krav som skal opfyldes,læse dem på solormen.dk)
Hev en god aften...og giv Steffen en udfordring.:)
mange tak for de gode tanker ;) Jeg synes det er vigtigere at udvikle sig inden for de områder der interesserer mig, end det er at få nogle sedler i lommen. Jeg har tid og overskud og søger derfor udfordringer :)
Hvis jeg skal gve et hurtigt bud, uden at have overvejet det, ville jeg sige du skulle rokerer rundt i dine ord. Musiske værktøjer for dit barn og dig, vi prioterer udvikling og leg.
Men skal nok gå og gnaske lidt videre på den. Kan regne ud at man skal kunne sanse at det omhandler pædagoisk udvikling for barn og forældre?