Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af internet virksomhed!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil lige starte med at sige at jeg er ny herinde så er ikke helt sikker på om jeg har puttet det her spørgsmål ind under den rigtige kategori :)

Sagen er den at jeg meget gerne vil starte en internet shop, hvor jeg gerne ville sælge kjoler. Det skal være kjoler af forskellige slags, både lidt pænt, lidt hverdags og kjoler til festlige lejligheder. Jeg har nu søgt lidt rundt på nettet for at lede efter leverandører, men syntes ikke helt at jeg kan finde noget. Jeg har bl.a. andet kigget på kjoler som dem de har på følgende side www.online-mode.dk , disse kjoler ville jeg gerne kunne sælge nogle af, og der er også mange på trendsales som sælger disse kjoler, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan de får fat i de forhandlere og hvor de kjoler i det hele taget kommer fra. Er der nogle som har nogen idé om dette, og evt. kunne hjælpe mig der, med hjemmesider eller lignende?

De andre kjoler jeg gerne vil sælge er kjoler som også findes på siden www.nelly.com , dette er kjoler fra VILA, ONLY osv, mit spørgsmål er her, om man så bare ringer til hovedkoncernen for at høre nærmere om hvordan og hvorledes? :)

Angående domæne navn, er der så nogle steder det er bedre at oprette en internet butik end andre steder?

Det er mange spørgsmål på en gang, men jeg håber der er nogle derude der kan give mig nogle svar på alt dette :)

Michelle..

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :).

Jeg har lige siddet og læst på det, og ja det er rigtigt nok.Tøjmarkedet er et meget hårdt marked, det kræver god markedsføring, en ekstra service ydelse som ikke er set hos konkurrenterne. Men samtidig kræver det også at man kan holde hoved koldt og se fremad. Men materialet var super godt at læse, så det skal du have tak for :).

Venlig hilsen

Michelle

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annabell,

domænenavnet kan du registrere forskellige steder. Fx one.com og web10.dk. Der kan du også få hosting.

Hvor du finder systemet til en webshop er en anden sag. Der er jeg sikker på at der er rigtig mange herinde der har lyst til at hjælpe dig. Jeg er ikke den store ekspert på det område.

Held og lykke med projektet!

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Nu er desværre forsent, men ellers så er modemessen, et oplagt sted at finde tøj-leverandører til sin webshop.

Ellers så ja, ringer man bare til dem, og spørge om man må for lov at sælge deres varer.

Nu skulle man tro, at de forskellige leverandører er henrykte over at nye forhandlere, henvender sig til dem og vil sælge deres varer. Men det modsatte er faktisk tilfældet, sagen er den at de for at beskytte deres eksisterende forhandlere vil det højst sandsynligt ikke lade dig købe hos dem !!!

Udover at beskytte deres eksisterende forhandlere, så er leverandøren også interesseret i, at forhandlerne ikke sælger varer for billigt, så der kommer en priskonkurrence på varen, fordi leverandøren så ved at forhandlerne vil begynde at presse dem på prisen.

Så det er svært at få lov at købe varer hos tøj-leverandører! Derfor er det vigtigt at du forberede dig, så meget som muligt, før du snakker med leverandørerne. Søger for at havde styr på forretningsplan, dine konkurrence parametre etc.
Hvis du har en rigtigt overbevisende plan og du selv virker overbevisende, så kan det være at leverandørene våger skinnet og vælger at handle med dig.

Held og lykke!

 

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annabell.

Har lige haft en kunde som havde tiltænkt noget lignende som dig. han skulle købe for min. 25.000,- til at starte med og herefter min kr. 100.000,- om året, for i alt 3 tøjmærker hos en grossist.

Det er vist generelle betingelser

Prøv at se om du kan finde en grossist, som benytter sig af dropshippeng. Altså hvor du kun videresælger grossistens varer på din hjemmeside og så sørger grossisten for at sende det.

Held og lykke

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle og god vind med projektet - det bliver en hård kamp op af bakke, men er du en tough woman skal det nok lade sig gøre :)

Jeg vil anbefale Webhosting på www.wannafind.dk hvor du også kan købe domainnavnet - du kan sikkert også få en webshop løsning der.

Dine fakturaer kan du så sende gratis med PDF2mail på www.fakturaservice.dk - eller papirprint til 2.80 ex moms inkl kuvertering.

Du har fundet det rette sted at stille spørgsmålene - på Amino står en masse klar til at give dig ros (og ris) hvis du tør spørge :o)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)