Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dine gratis varer/ydelser på ShopGratis.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:51

Tillykke med din nye shop..

Men hvad skulle fordelen være - frem for blot at tilmelde sig diverse linkkataloger, hvor du får gratis eksponering ?

En ting er de gratis varer - der kunne man nok finde noget, men med fragten oveni, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Har du nogle som har tilmeldt sig allerede, eller er den helt ny ?

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 17:06

Jesper Laugesen:

Tillykke med din nye shop..

Men hvad skulle fordelen være - frem for blot at tilmelde sig diverse linkkataloger, hvor du får gratis eksponering ?

En ting er de gratis varer - der kunne man nok finde noget, men med fragten oveni, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Har du nogle som har tilmeldt sig allerede, eller er den helt ny ?

Hej Jesper

I forhold til andre gratis sider på nettet er det hele her samlet i en decideret webshop. Det gør det meget nemt for kunderne at bestille og få overblik over gratis varerne/ydelserne. dee skal kun oprette sig som kunde een gang.

For virksomhederne skulle det gerne give god reklame at være på siden, hvor man kan vise sin virksomhed frem samt sit/sine gratis produkter / ydelser.

Tror ikke der er mange der gider kigge i de endeløse linkkataloger, jeg gør ihvertfald ikke :-)
På ShopGratis.dk vil der, når der er tilstrækkeligt med varer i shoppen (den er lige startet op), være mere for kunderne at komme efter, der medfører mere trafik på siden, som giver mere reklame til din virksomhed og flere besøgende på din egen webside.

Ja så er det jo en forretningspolitik, om du vil sende gratis produkter/ydelser til kunder :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:16

Jeg håber da for dig at mange vil oprette sig.

Jeg vil ihvertfald følge interesseret med på sidelinjen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:21

Umiddelbart et interessant projekt - Men kan du forklare yderligere hvad planen er med det? F.eks., hvordan du har tænkt dig at tjene penge på det (hvis dette er et formål med siden) og om dem der leverer de gratis varer, kan få mere end blot eksponering på siden?

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 14:03

Rune Jensen:

Umiddelbart et interessant projekt - Men kan du forklare yderligere hvad planen er med det? F.eks., hvordan du har tænkt dig at tjene penge på det (hvis dette er et formål med siden) og om dem der leverer de gratis varer, kan få mere end blot eksponering på siden?

Hej Rune

Tak for din interesse i ShopGratis.dk

Foreløbig er det et hobby projekt uden nogen form for indtjening. Når der forhåbentlig kommer mange varer i shoppen og mange kunder/besøgende på siden, så kunne annoncer på siden måske være en mulighed for indtjening.
Dem der leverer gratis varer får foreløbig plads til eksponering af virksomhed og varer samt link til deres webside. Måske der kommer flere tiltag senere.
Nu skal jeg lige se hvordan det udvikler sig.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 18:00

Hej

Jeg søger stadig efter virksomheder/private der har nogle gratis ting, ydelser som de vil have ind på min     www.ShopGratis.dk    

Det kan være alt fra flyers, kataloger, merchandise, nøgleringe, kuglepenne, beklædning, biletter, kurser, pressemeddelelser, papir,forlystelser, toiletpapir, bolde, ringe, clips....
 ja kun fantasien sætter grænser.... :-)

Det skal bare kunne sendes med email eller almindelig post, og du skal selv sørge for levering til kunderne. Leveringen skal, som varen, også være gratis for kunden.

ShopGratis.dk er kun formidler af varerne mellem leverandørerne og kunderne.
Du får god reklame for både din virksomhed og dine produkter i shoppen, og et link til din hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 17:35
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:17

Lader ikke til der er den store interesse for konceptet.

Måske skal du overveje ændringer for at gøre det mere interessant for butikkerne.

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 22:48

Hej Jesper

Ja det går lidt trægt.

Ved ikke om der er konceptets skyld, eller det, at jeg kun har reklameret for det her på amino.

Bør måske også ringe rundt til forskellige virksomheder...

Har du forslag til ændringer Jesper ??

Mvh.
Michael

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)