Den er blevet lavet nu. :) |
Hej Kent
Synes faktisk ikke ideen lyder helt tosset! Den vil vi lige vende i aften. :)
Mange tak for feedback!
Med Venlig Hilsen
Den er blevet lavet nu. :) |
Hej Kent
Synes faktisk ikke ideen lyder helt tosset! Den vil vi lige vende i aften. :) Mange tak for feedback!
Med Venlig Hilsen |
stærkt :) jeg har tilmeldt mig!
|
M dfdf
Super idé med at dele siden mere op - Er dog lidt i tvivl om hvornår den nuværende konkurrence udløber? Martin. PS. Spændende projekt, held og lykke med det! |
Hej Fama
Måden vi kontrollerer at folk ikke har snydt, er at skrive en mail til vinderen, med at han har vundet konkurrencen. Derefter fortæller vi personen, at han skal accepterer en venneanmodning, hvor vi herefter kan tjekke om han har gjort de ting han har sagt.
Med Venlig Hilsen |
Hej igen Fama Vi synes helt klart at det er social markedsføring. Det vi gør er at booste virksomhedens facebook-gruppe, så de senere hen kan udnytte sig af deres fan-gruppe til at promoverer deres produkter/tilbud/kampagner, og på denne måde skabe salg. Vi synes også helt klart at kvaliteten af trafikken er høj, da folk højst sandsynligt kun deltager i konkurrencer, hvor de er interesseret i gevinsten. Som sagt i en tidligere Amino-tråd: Man deltager ikke i en konkurrence om hundemad, hvis man ikke har en hund.
Det behøver vi ikke engang at spørge os selv om, da vi begge har købt produkter, vores venner har "reklameret" for igennem facebook.
Med Venlig Hilsen |
Super fedt Kim! Det sætter vi pris på! ;)
Med Venlig Hilsen |
Okay.... Men ville det alligevel ikke være nemmere, at klare jeres tracking gennem f.eks. Analytics? De mails I samler ind på jeres eget site er jo et eller andet sted værdiløse, da I jo gør brugeren opmærksom på de ikke vil blive benyttet til andet end kontakt i tilfælde af vedkommende vinder en konkurrence. Derudover vil det jo også gøre det meget nemmere for jer at hive informationer ud af jeres data.
Det er bare en idé.... Det virker lidt som en Storm P løsning, der i øvrigt ikke er voldsomt præcis, I har gang i.... så jeg tænker det ville være en fordel på flere planer for jeres virksomhed, hvis i indførte en mere "tight" form for dataindsamling. Men altså.... Der er vel en grund til galskaben :D |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Folk er grådige..... Så det tror jeg ganske enkelt ikke holder. Hvis du er i tvivl så prøv at hold øje med de ting der bliver solgt på DBA, QXL og andre sites.... Der bliver jævnligt solgt ting folk har vundet i konkurrencer ;) Prøv f.eks. at se den her søgning på DBA: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=gevinst
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Fama
Vi vil gerne starte med at sige, at vi sætter stor pris på dine konstruktive svar! Det er en fornøjelse. :) Det er en super god idé at tracke alt udgående trafik. Det kan vi også bruge til vores senere salg. Vi har allerede selv oprettet os, hos google analytics - Men det er stadig nyt for os.
Mener du, at vi burde bruge de indsamlede mails til fremtidigt salg istedet?
Med Venlig Hilsen |