Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BlueMango.dk - Hjælp søges!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Folk er grådige..... Så det tror jeg ganske enkelt ikke holder. Hvis du er i tvivl så prøv at hold øje med de ting der bliver solgt på DBA, QXL og andre sites.... Der bliver jævnligt solgt ting folk har vundet i konkurrencer ;)

Prøv f.eks. at se den her søgning på DBA: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=gevinst

Vi er helt enige i at folk er grådige, men nu har vi jo valgt at bevæge os i det her konkurrence "element". Det er derfor umuligt at undgå grådige mennesker, og så kan man jo diskutere om en konkurrence er en god eller dårlig måde at markedsfører sig. Men faktom er, at konkurrencer altid har eksisteret som en markedsføringsmetode i nyere tid, og man derfor må konkluderer at det har effekt.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:33

BlueMango.dk:
Det er en super god idé at tracke alt udgående trafik.

Jeg mente nu mere den indgående trafik på fan-gruppen. I skal naturligvis også køre Analytics på jeres eget site, så I kan holde styr på hvad der sker :)

Men installerer I Analytics på selve gruppesiden har I jo bare et endnu større selling point, da jeres kunde jo så kan tracke trafikken præcist og få et konkret overblik over hvor meget trafik jeres kampagne leder til dem.

Detaljerne om hvordan man får Analytics installeret på en FB-gruppe skal du ikke spørge mig om - der er nogle ting i forhold til at køre javascript på FB osv.... Men jeg ved det kan lade sig gøre, jeg har bare endnu ikke selv sat mig ind i det :)

Så det er bare med at komme igang, da det jo virkeligt er et område hvor I kan skille jeres produkt ud fra mængden. De data man kan hive ud af Facebook insight er jo temmeligt begrænsede i forhold til hvad Analytics kan levere.... og jeg vil vædde på at af de 68340920 "Social Media Marketingbureauer" der er dukket op her den seneste tid, så er det de færreste der kan tilbyde deres kunder en skid der bare minder om detaljerede kvalitetsdata for deres grupper og sider :)

BlueMango.dk:
Mener du, at vi burde bruge de indsamlede mails til fremtidigt salg istedet?

Det skal jeg ikke blande mig i.... Det afhænger af jeres planer for virksomheden. Men jeg kan da sige så meget, at det undrede mig vildt meget, da jeg læste på jeres site, at I ikke ville bruge dem til markedsføring. Om det er det klogeste valg, at bruge dem til det, skal jeg som sagt ikke blande mig i. Men umiddelbart var det den eneste grund jeg kunne se til at indsamle mails på jeres eget site :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:38

Business-Martin:

Super idé med at dele siden mere op

- Er dog lidt i tvivl om hvornår den nuværende konkurrence udløber?

Martin.

PS. Spændende projekt, held og lykke med det!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:42

BlueMango.dk:
men nu har vi jo valgt at bevæge os i det her konkurrence "element".

Jamen det er I da også velkomne til..... Jeg har bare givet udtryk for min mening. Men det betyder jo ikke der ikke er andre meninger eller det er den eviggyldige sandhed :)

Det er blot min mening og ment som et feedback I så kan tage til jer på større eller mindre vis.

BlueMango.dk:
Men faktom er, at konkurrencer altid har eksisteret som en markedsføringsmetode i nyere tid, og man derfor må konkluderer at det har effekt.

Bestemt.... Men så se på bannerannoncer, de har eksisteret næsten lige så længe som internettet, og effekten af dem er altså faldet betydeligt i nyere tid. Det samme tror jeg så også er ved at ske mht. markedsføring via FB på den der måde..... Folk gider det ganske enkelt ikke mere.... Nu har de været på FB nogle år efterhånden og så har folk ligesom fået de invites til at deltage i konkurrencer og set de "Vind 500kg brylcreme"-status opdateringer de skal ;)

Du kan jo også se at Facebook selv reagerer på den trend. Der er mere og mere, der bliver fjernet fra det centrale feed og lagt ind på folks wall eller i separate faner, folk så kan vælge totalt at ignorere.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 21:50

Hej Fama

Igen tusind tak for et konstruktivt indlæg - Vi har helt lyst til at mødes med dig en dag, og få en god snak :)

Men ja, vi skal helt klart ind og få Google Analytics på facebook-grupperne. Det er super du fik vores øjne op for den mulighed! Vi har nu undersøgt lidt omkring det, og det kræver at vi skal indsætte et script i hans koder, hvilket vi tvivler på at få lov til af facebook?

Fama:
Men jeg kan da sige så meget, at det undrede mig vildt meget, da jeg læste på jeres site, at I ikke ville bruge dem til markedsføring

Vi har valgt ikke at bruge e-mailsne, da mange frygter at blive spammet ved at tilmelde sig konkurrencer. Vi mener det er smartere for at gøre vores side mere attraktiv. Men kan være på et senere tidspunkt, at vi skal overveje at gå en anden vej.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 21:53

Hej Martin

Da vi mener, at vi har haft nogen forståelsesproblemer i starten, har vi valgt at give vores kunde, e-voks.dk, mere tid. Konkurrencens sluttidspunkt vil blive offentliggjort inden for 2 dage. Som det står til nu, skal du forvente at konkurrencen slutter mandag d.30/8-2010.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 22:03

Fama:
Jeg har bare givet udtryk for min mening. Men det betyder jo ikke der ikke er andre meninger eller det er den eviggyldige sandhed :)

Det er skam også helt iorden. Det værdsætter vi også utroligt højt, og er jo meningen med vores indlæg :)

Fama:
Men så se på bannerannoncer, de har eksisteret næsten lige så længe som internettet, og effekten af dem er altså faldet betydeligt i nyere tid. Det samme tror jeg så også er ved at ske mht. markedsføring via FB på den der måde

Emnet om facebooks fremtid kan man tale om længe, så lad os blive enige om at være uenige. :)

Vi har valgt dette område, da vi mener facebook stadig peak'er, og at facebook stadig er fuld af muligheder. 

Vi synes vores ingangsvinkel er anderledes end andre markedsførings-sider/virksomheder. Vi mener ikke at måden vi reklamerer på, er en måde som støder eller irriterer folk på, i forhold et til banner der står og blinker. Folk kan nemt og hurtigt scrolle videre, hvis det ikke har nogen interesse for dem.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 22:07

BlueMango.dk:
Igen tusind tak for et konstruktivt indlæg - Vi har helt lyst til at mødes med dig en dag, og få en god snak :)

Det kan man jo altid arrangere :)

BlueMango.dk:
Vi har nu undersøgt lidt omkring det, og det kræver at vi skal indsætte et script i hans koder, hvilket vi tvivler på at få lov til af facebook?

Jeg har som sagt ikke selv sat mig videre ind i det. Men det er noget med man kan snyde FB ved at indsætte trackingkoden som et billede, ved hjælp af nogle indianerfinter, istedet for at indsætte det som almindelig javascript.

Prøv at Google på det - jeg kan desværre ikke huske hvor jeg læste det, men det skulle være til at finde :)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 22:14

Fama:

Jeg har som sagt ikke selv sat mig videre ind i det. Men det er noget med man kan snyde FB ved at indsætte trackingkoden som et billede, ved hjælp af nogle indianerfinter, istedet for at indsætte det som almindelig javascript.

Prøv at Google på det - jeg kan desværre ikke huske hvor jeg læste det, men det skulle være til at finde :)

Det vil vi se om vi kan finde. :)

Hvis der er nogen andre aminoer, der kender til dette indianerfinte, må i meget gerne råbe højt. 

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:15

Hvad bruger i oplysninger til ?

Hvor mange præmier er der af e voks?

Jeg forstod ikke helt siden , men skal man blive venner på facebook.com med og jer oveni klikke man synes godt om indlægget med facebook.com linket , og skrive en kommentar på jeres blog at man synes om det , eller behøver man kun en af tingene ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)